Domácí Spa Day :-)

pondělí, května 20, 2013

Krásné pondělní ráno :-) Doufám, že jste si všichni maximálně užili volný víkend ať už opravdu jen válením v posteli, nebo snad pracovně tak, jako já. Zkouškové je vždy stresové období, které si chtě nechtě co pár měsíců zažívá každý vysokoškolák, mě nevyjímaje. Takže jsem se rozhodla se na následující perný měsíc řádně připravit a udělala jsem si domácí lázně :-) Netuším, jak vy, ale já tedy strašlivě ráda vypnu a s radostí o sebe alespoň jednou za čas pečuji - naložím se do vany, poslouchám příjemnou hudbu, pálím svíčky a vůbec dělám všechny ty "super holčičí věci". Při té příležitosti, mně napadlo celé "proceduře" věnovat článek a rozpovídat se tak trochu o produktech, které momentálně používám, ale pro jejichž recenzi zde není místo. 


Hlavně a za prvé, konečně jsem se probublinkovala (po galónech litrů pěn do koupeli a solí všemožných názvů a značek) k soli do koupele značky Tetesept. Pokud si dobře vzpomínám, byla součástí jednoho z prvních Senzaboxů a doma mi tedy ležela už nějakou tu dobu. Tato sůl se pyšní milionem úžasných větiček na obalu: zdravotní koupel, relaxační koupel, pro uvolnění těla a mysli, aromatická vůně odplavuje stres, levandule, citrónová tráva. To vše bychom v tomto malém pytlíčku měli najít. Shrnula bych to asi následovně: sůl se v koupeli dobře rozpustila, obarvila vodu na žluto a ovoněla koupelnu citrónem (škoda, že z ní víc nebyla cítit ta levandule). Že by se tedy se solí rozpustil i stres, jsem si nějak nevšimla :D


Co se týče koupelnového mého koupelnového koutku doma, je tam vždy početný zástup všemožných mazadel, sprchovadel, peelingů a tak podobně. Momentálně se snažím dopotřebovat Garnierovský energizijící gel na obličej, který by měl pomáhat od mastnosti obličeje. Musím uznat, že pokud se gel používá opravdu pravidelně, jistý krok k lepšímu vidět je (především co se týká oblasti čela), jen na to používání nesmíte zapomínat tak, jak se mi to celkem často stává. Tělový peeling Indický čaj od Balei snad ani představovat nemusím, na blogu jsem o něm básnila kolikrát. Je to prostě dokonalost. Ze sbírky sprchových gelů jsem vytáhla Warm Vanilla Aroma Therapy od Palmolive a musím říci, že jsem docela zklamaná. Na rozdíl od mého oblíbeného Adiddas sprcháče na pokožce vůbec nevydrží :-( Na konec nesmí chybět také peeling na obličej, momentálně tedy Neutrogena Visibly Clear Pink Graperfruit daly scrub. Doporučuji všem z vás, které mají citlivější pokožku na obličeji vzhledem k tomu, že tento scrub je opravdu jemňoučký a skvělý pro jemné, každodenní čištění pleti. P:S: A voní opravdu jako čerstvě rozkrojený grep.  


A jelikož se nesmí podceňovat ani po-koupelová péče, mám tu další produkty. Tělový krém od Balei Afrika, byl k vidění také již na několika blozích a proto jsem se do jeho recenze nijak nehrnula. Musím se přiznat, že jsem vždy proti mazadlům od Balei byla více než skeptická a odmítala jsem je používat, protože jsem nikdy neukořistila takový, který by mou pokožku dokázal hydratovat. Tento je ovšem jiný, krásně voní, rychle se vstřebává a opravdu hydratuje. Není to žádná hitparáda co se výdrže týče, ale pokud se namažete alespoň třikrát týdne, výsledný efekt by neměl nijak ztrácet na kráse. Navíc je ho 500 ml za nějakých 60?Kč a řekněme si upřímně, tomu se také jen tak něco nevyrovná. O oleji na vlásky, který je má ochránit před poškozením při foukání, jsem také již psala. Svou práci dělá dobře, ale až ho vypotřebuji, budu své obzory rozšiřovat dál a hledat něco ještě lepšího. To ovšem neplatí u Gliss Kur Hair Repair pěny do vlasů, která je tou nejjednodušší bez oplachovou péči o vlasy, kterou jsem si prostě zamilovala. Jestli jí ještě nemáte, rozhodně zauvažujte o její pořízení. A pochopitelně po uspěchaném týdnu prostě nesmím zapomenout na péči o bolavé nožky. Krémy značky Fuss Wohl jsem si zamilovala. Tento chladivý gel seženete v drogeriích za necelých 40 korun. 


A jaké by to byly lázně, kdybych vynechala pořádnou masku na obličej? Uznávám, masková moc nejsem a proto výjimečně používám pouze jednorázové masky a toto od Garnier, s hroznovými výtažky patří mezi mé oblíbené. Obličejík zanechává pěkně hydratovaný. 

Krásně jsem si zarelaxovala a teď se ptám vás, jaké jsou vaše oblíbené produkty, které třeba právě teď používáte a čím se rády rozmazlujete? 

Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)