Rexona Maximum protection

pondělí, května 13, 2013

Krásné ráno. Málo kdy se distributorům všemožných boxů podaří nás, náročné zákaznice, překvapit a pořádně potěšit. Výjimkou minulého měsíce však byl Senzabox, který pro nás do balíčku připravil naprostou novinku na našem trhu a to nový Anti-perspirant/deodorant Rexona Maximum Protection. Popravdě řečeno, tento zázrak byl na pultech obchodů už nějaký ten pátek, ovšem pouze jeho mužská varianta a my ženy jsme museli čekat až do teď. Mělo tedy toto čekání vůbec cenu? 


Rexona maximum protection je nový 45 ml antiperspirant/deodorant, který - velice překvapivě - má za úkol vás ochránit před pocením. Novou, zázračnou složku by měl být TRIsolid, který má tři základní vlastnosti: měla by to být dosud nejúčinnější ochrana proti pocení, technologie s mikro-kapslemi bojuje proti zápachu a obsahuje také složku pro hydrataci pokožky. 
Výrobce radí: Pro dosažení maximálního účinku aplikujte do podpaží před spaním. Trisolid totiž údajně působí nejvíce během klidového stavu a připraví pokožku na následující den a poskytne jí maximální ochranu a to i po tom, co se osprchujete. Jinak pochopitelně můžete produkt nanášet i ráno. 
Osobně antiperspirant aplikuji vždy ráno po probuzení, aby měl čas se do pokožky "usadit" dostatečně před tím, než se obleču. Plácat se s tím večer? No nevím nevím. Už od malička mi mamka vtloukala do hlavy, že makeup a antiperspirant musí z pokožky před spaním za každou cenu, aby se neucpávaly póry. Nevím proč, ale mám zafixováno, že pokud si podpaží neumyjí, hrozí mi různé záněty a nedej bože snad i rakovina. Netuším, jestli je zrovna tento produkt závadný, ale protože se jedná o antiperspirant, jeho hlavní složkou je aluminium zirconium, tedy hliník. A s ním tedy zrovna spát nechci. 


Po ranní aplikaci je třeba dopřát antiperspirantu dostatečnou dobu na to, aby se pokožce přizpůsobil. Pokud jste zvyklé na tuhé antiperspiranty, tak jako jsem byla já, bude vám chvilku trvat, než si na pocit tohoto krémového v podpaží zvyknete. Rozhodně nelepí, nicméně pocit není tak "suchý" jako u tuhého antiperspirantu. Dejte mu tak  minutek a zvláštní pocit bude pryč a čeká vás už jen suché podpaží. Připravte se také na docela výraznou vůni - něco jako čerstvě vyprané prádlo či otevření nového prášku. Nijak mi ovšem nevadí, protože parfém tuto vůni lehce překryje. Maximálně se tak budete po ránu cítit super svěže. Antiperspirant se vyrábí ve třech svěžích variantách, já mám verzi everyday fresh, předpokládám, že všechny budou vonět, podobně, ale dosvědčit to bohužel nemůžu. 

 

Ze začátku mi dělalo problém odhadnout, kolik produktu potřebuji k jedné aplikaci. Naučila jsem se, že na normální denní použití stačí kolečkem otočit pouze jednou a produkt do podpaží řádně zapracovat, celodenní ochrana je tak zaručena :-). 
Přísahám na svou čest, že tento antiperspirant je to nejlepší, co jsem ve svém životě "opravdu potícího se člověka" vyzkoušela. Nezáleží na tom, jestli jdu cvičit, běhám po městě jak cvok, nebo se smažím v práci, tato úžasná věc udrží mé podpaží v suchu po celou dobu! Opravdu, ani kapička potu na tričku, žádné svědění a pocit trapnosti z kruhů na tričku, 
Pokud patříte mezi ty, které mají s pocením potíže, rozhodně se ho nebojte vyzkoušet! Za 149 Kč, za které se prodává ve všech drogeriích rozhodně stojí!
Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

12 úžasných komentářů

  1. Ahojky , já teda mám s pocením velké problémy a to celý rok :-( zkoušela sem Driclor, ale mám citlivou kůži a když sem vše dodržovala, tak mě pálil - navíc je dražší že.. a tohle vypadá krásně, ale celekem se už bojím vlastně mi nikdy nic nepomohlo, tak nevím jestli má cenu vyhazovat další peníze. Vím, že poceí je u mě způsobeno stresem a říkají, že se to dá naučit trošku ovláda, ale mě to jede :-D :-/ už mě nebaví myslet při koupi oblečení na to jesi tam budou vidět fleky...asi to vážně vyzkouším :-) Ivča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodne to zkus! S pocenim mam problemy od mala a tohle je opravdu prvni vec, ktera mi pomohla!

      Vymazat
    2. Dobře počkám, až bude nějaká akce :-D jsem prostě nedůvěřívá a student k tomu :-D : Na tyhle nový věci ty akce pak bejvaj poměrně často. Měj se pěkně :-)

      Vymazat
  2. dneska jsem ho byla omrknout, ale ještě jsem odolala, ale asi se pro něj zítra vrátím :-) používala bych ho tedy až ráno, na noc mi je to velmi nesympatické, ale na léto to bude podle mě super pomocník, v zimě ho ale určitě odložím :-)
    děkuji za moc pěknou a užitečnou recenzi!
    a mimochodem, v DM si můžete za 150 bodů vytisknout slevovou knížku a je v ní 50% sleva na tuhle Rexonu! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, čekala jsem na recenze a jsi první, u koho ji čtu :-).Rozhodně jdu do Rexony nebo Dovu taky. Jen jsem se chtěla zeptat, jestli máš zkušenosti s Driclorem nebo jsi ho nikdy nepoužívala. Jestli můžeš Rexonu a D. porovnat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, srovnávat bohužel nemůžu, ale co můžu je zaručit fakt, že Rexona opravdu funguje.
      Jestli se nepletu tak srovnání s Driclorem psala Rendy, tak se zkus mrknout k ní

      Vymazat
  4. Dát ho do boxů byl opravdu skvělý tah, moc jsem si ho oblíbila :).

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to budu muset zkusit! Už jsem po nich jukala, ale u nás v Rossmannu ho nemají a do DMka jsem se ještě nedostala :/ Teď jsem Rexonu vyměnila za Dove a bylo to nejhorší rozhodnutí. Rexona je prostě nejlepší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dove je pěkně na prd! Nicméně sprcháče dělají skvělé :-)

      Vymazat
  6. I truly love your blog.. Excellent colors &
    theme. Did you make this site yourself? Please reply back as I’m planning to create my very own website and would like to know where you got this from or exactly what the theme is named.
    Kudos!

    My weblog - you can find out more - www.cherchonstrouvons.com ()

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)