S drogérkou až na konec světa VIII. - Modrá Laguna

středa, května 29, 2013

Ahojky všem kosmetickým nadšencům! Léto, léto, léto - už aby tu skutečně bylo! Kosmetické firmy nás zásobují letními hitovkami a my ani nemáme šanci je pořádně unosit :-( Opravdu se těším na pořádné slunečné počasí, ideální pro zářivé líčení a celodenní procházky venku s velikánskou porcí zmrzliny! Popojedem .... :D
O Colorama kolekci, tedy barevné odnoži Maybelline nemá cenu zdlouhavě mluvit, masivních stojanů plných kosmetiky jste si určitě ve svých drogeriích všimli (nebojte, chystám recenzi, jen až vše pořádně vyzkouším). Hravé barvičky na nás čučí z každého koutku, takže jsem si řekla - Proč nezkusit líčení, které pro mě není zrovna "denní rutinou"? Mám tu tedy modro-růžové líčení, které na hnědých očkách opravdu vynikne! 
Rozhodně mi také napište, jaké barvičky od Colorama se zalíbily vám a které by neměly chybět v žádné kolekci :-)





Použité produkty jako vždy na fotu níže :-) Musím uznat, že čím víc se blíží léto, tím méně produktů používám a to je tedy sakra špatné znamení! 



Image Hosted by ImageShack.us

You Might Also Like

9 úžasných komentářů

  1. Pěkná kombinace :-) Taky na jaře ráda experimentuju s barvičkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! Jen kdyby to počasí venku ještě to jaro připomínalo.

      Vymazat
  2. Já bych si asi na modrou barvu netroufla. Ale tobě to moc sluší! Btw. už se těším na recenzi Coloramy. Koupila jsem si stín v odstínu 305 a zajímá mě i tvůj názor :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš? Tak to děkuji :-)
      Recenze určitě časem bude.

      Vymazat
  3. včera jsem zkoušela stejné stíny, akorát růžovou jsem dala na celé víčko a modrou jen trochu vystínovala. a stejně jsem se v tom necítila. modrá prostě není pro mě. ale musím tedy říct, že jinak mě ty stíny docela překvapily. pigmentace sice slabá, ale zato vůbec nepráší a jde s nimi docela dobře pracovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No pigmentace je strašlivá, musíš pořád šmrdlat a šmrdlat :-) Ale tak uvidím ještě co dál, zatím jsem si s nimi dost nevyhrála.

      Vymazat
  4. Modrá k tobě jde náramně, užasný kontrast s tvýma očima :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)