Hrabárna: Pudrové produkty

pátek, června 12, 2015


Krásné páteční ráno krásky, 
zatímco čtete tento článek, já už vám s největší pravděpodobností (jestli dalo počasí a nebylo žádné posunutí) letím nad hlavami směr Amsterdam, kde budu dříve či později přesedat na letadlo směr J.F.K. Inernational Airport. Jak jsem však slíbila, na vás doma rozhodně nezapomínám a tak jsem pro vás připravila další ( a na delší dobu zřejmě poslední) článek z hrabárny. Ono mě totiž nenapadá už nic, co bych vám tak nějak ukázala :D. Myslím si, že se nám podařilo projít vše důležité od stínů až po rtěnky. Kdyby vás však něco napadlo, dejte určitě vědět a já se pokusím vám to splnit. 


Dneska se tedy podíváme na pudrové produkty, ve kterých najdeme vše od klasických pudrů, bronzerů až po rozjasňovače. Tvářenky jsme měly samostatně, ty už opakovat nebudeme. Pokud počítám správně, vidím 3 bronzery (NYX, NYX a Maybelline), 7 pudrů (Rimmel Stay Matte, Maybelline Affinitone, Maybelline Fit Me a L'oreal True Match) a nakonec 3 rozjasňovače (Famous, Alverde a Sephora). Žádná hrůza, že jo? 


A abych tu jako vždy stopadesát století nemluvila o všem, co jste si kdy mohly přečíst, přikládám odkazy na uveřejněné recenze, takže si každý může najít to, po čem jeho srdce touží. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Ty máš tři Stay Mattky? To jsou všechny ve stejném odstínu, nebo každý v jiným? :)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná sbírka :) Zaujal mě ten bronzer od Maybelline :)

    Krásný úsměv = bílé zuby :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)