Miss Manga: Mega Volume

pondělí, června 08, 2015

Krásné pondělní ráno, 
vítám vás u prvního článku dnešního týdne. Dnes je u nás pěkně deštivo a zataženo, že by ani psa ven nevyhnal (to můžu potvrdit protože ti naši malí šmudlíčci odmítají při deštíku vystrčit byť i nosík z výtahu a o procházku je musíme snad i prosit). Doufám ale, že se jinak máte skvěle, o víkendu jste si náležitě odpočinuly a jste nastartované do nového týdne. 


Na dnešní den jsem si připravila recenzi na řasenku od L'oreal, tentokrát slavnou Miss Manga - Mega Volume. Ta není v našich drogériích žádným nováčkem a myslím si, že ji již velká skupinka z vás vyzkoušela. Ano, ano, s touto recenzí jsem trošku pozadu, ale což. Lepší pozdě, než li nikdy. Řasy mám konečně také jenom jedny a důkladnost při závěrečném verdiktu musí být a to pokud možno ještě co největší spravedlnost. K této černo-růžové krásce se tedy dostávám až teď, za to můžu říci, že jsem ji vyzkoušela důkladně a nic jsem jí neprominula. 


Miss Manga, v provedení Black (v jiném se ani neprodává) slibuje 8,5 ml produktu (což mimochodem, je na řasenku sakra málo!) v designově naprosto špičkovém balení. Výrobce také proklamuje mega objem od kořínků řas až po konečky. Celý duch manga řady se nese v postavičkách manga, z japonských seriálků a tedy výsledným efektem po nánosu několika vrstev by měly být de facto lehce slepené, ale božsky dlouhé a natočené řasy. Rovnou vám tedy řeknu, že zhruba u třetí vrstvy byste dosáhly výše uvedeného efektu a řasy by se začaly slepovat. Vzhledem k tomu, že je však řasenka takto navrhnuta a je to jejím cílem, neberu to jako mínus. Kdo tento efekt nechce, budiž mu stačí jedna či dvě vrstvy. 


Tato řasenka má poměrně velmi zvláštní kartáček. Hlavice je ohebná, takže se s ní dostanete opravdu i na ty nejmenší řasy uvnitř oka. Štětinky má poseté  po celém svém obvodu od těch nejkratších po ty nejdelší, tak aby opticky prodlužovala vnější řasy (což je pochopitelně nesmysl protože je naprosto jedno, jak dlouhé štětinky jsou, abyste dosáhly efektu "motýlích křídel") zároveň však na některých částí kartáčku štětinky úplně chybí (díky tomu pak můžete dosáhnout toho manga efektu :D). 


Já jsem za dobu používání řasenky vypozorovala následující: s kartáčkem se opravdu božsky pracuje. Je velmi lehký, lehce se s ním dostanete do požadovaných a těžko dostupných míst a opravdu se vám podaří zachytit i ty nejmenší řasy. Formula řasenky je poměrně suchá, takže se nemusíte bát žádného obtiskování na horní ani dolní víčko. Vrstvit jí můžete navíc okamžitě a nemusíte čekat, než jednotlivé vrstvy zaschnou. Po nanesení jsou řasy velmi pěkně natočené a tento efekt vydrží zhruba prvních šest hodin, pak začne vlnka pomalu klesat. Není to nic drastického, ale pokud patříte mezi majitelky řas, které jsou rovné, či snad míří dolů, je to něco, co byste měly mít na paměti. Jednoduše se nejedná o vodě-odolnou variantu a tak se řasy dlouho v pozoru neudrží. 


První vrstva řasy naprosto dokonale rozčeše a oddělí od sebe (co vám budu povídat, je to už hodně dlouho, co jsem podobný efekt u sebe viděla). Nikdy jsem si nevšimla drolení, opadávání a žmolkovatění. Snad až na to, že si musíte dávat pozor v dešti a myslet na to, že ta kráska prostě vodě-odolná není. A myslím si, že i z fotek je jasné, že řasenka spíše řasy zahušťuje a dodává jim objem, než aby je prodlužovala. Na to také myslete. 


Závěrečný verdikt už nechám na vás. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. tiež ju momentálne používam a som spokojná :) iba sa mi odtláčajú dolné mihalnice pod okom :/
    Beaute Caresse

    OdpovědětVymazat
  2. Já ji měla asi před rokem a byla docela fajn, jen mi více vyhovovala, když už trochu vyschla. Ze začátku mi přišla trochu moc mokrá. Ale na drogerku je docela fajn :).

    OdpovědětVymazat
  3. Kartáček je opravdu unikátní, ale preferuju jiný typ, tohle nebude nic pro mě : (

    OdpovědětVymazat
  4. Mně šíleně nevyhovovala, po třech pokusech musela jít pryč, ztratila bych s ní nervy :D

    OdpovědětVymazat
  5. I ta jedna nebo dvě vrstvy u mě vytváří efekt muších noh. S řadou Manga jsem si vůbec nesedla. Balení je krásné, ale ten kartáček je na strčení designérovi do zadku :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se výsledek řasenky líbí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)