The Body Shop: Ginger Shampoo

středa, června 10, 2015

Krásné středeční ráno všem, 
dnes vám prozradím jeden malý problém, který se u mě občas objevuje. Čas od času, především vždy s výraznou změnou počasí (přechod zimy na léto, léto na zimu) či snad v době, kdy je opravdu dlouhou dobu teplo, se mi vlasy na hlavě vždy totálně zblázní, extra rychle se mastí a dělají se mi lupy. Jo jo, jsou horší věci na světě, ale kdo chce mít "špatný vlasový den" každý den?!


Nikdy mi tedy nezbývalo nic jiného než zaběhnout do lékárny a pořídit si nějaký strašlivý, smradlavý, bylinkový šampon, zatnout zuby a trošku se pro krásu obětovat, protože klasické šampony z drogérií na mě v tu eliminovanou dobu rozhodně nefungovaly. Letos jsem se tedy rozhodla trošku investovat a za 190 Kč pořídit 250 ml balení zázvorového šamponu od The Body Shop, který se zdál jako dokonalá varianta pro zmíněné dny. Při prvním náznaku lupů a svědění hlavy jsem se do něj pustila a po několika týdnech používání tu pro vás mám výrok. 


Tento šampon slibuje, že vás zbaví lupů, zklidní pokožku hlavy a pomůže vám vaše lokny uvést do pohody. Obsahuje kořen zázvoru, březovou kůru, výtažky z vrby bílé a dubového mechu, které pomáhají zklidňovat pokožku hlavy. Naleznete tu také organický med, který hydratuje a vyživuje vlasy a dodává jim lesk. Panthenol má pak zajistit, že budou vaše vlasy silnější a méně náchylné k lámání a nebudou se vám na nich tvořit roztřepené konečky. 
Řekněte samy, tohle zní opravdu skvěle. 


Nemám tušení, jak tenhle zázrak funguje, ale věřte tomu, že funguje skvěle. Používám ho ob-jedno mytí a střídám ho tedy se šamponem, který obyčejně používám. Není tolik pěnivý, nebuďte překvapené. Do vlasů se velmi dobře zapracovává, je příjemný a rychle se vymývá. Na to, že hlavní složkou je zázvor, nevoní po něm nijak výrazně, naopak, parfemace je velmi příjemná. Vlasy jsou zhruba po týdnu používání viditelně zbavené lupů, netrápí mě svědící pokožka hlavy si snad občasné nepříjemné tahání na "vysušených" místech. Vlasy jsou zdravé, lesklé a vyživené. Dobře se rozčesávají, drží tvar a já se cítím skvěle. 
Co říci více, tenhle šampon si u mě za krátkou chvilku vybudoval renomé a stálé místo v koupelně. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

  1. Tak to je super, že Ti pomohl od lupů :) To já zatím s lupy problém nemám a nikdy jsem neměla

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)