Nivea: Micelární voda a Pore Strips

středa, prosince 16, 2015

Dobrý den, 
již dlouho jsme tu neměli článek, který by se zabýval produkty na čištění pleti, tak je na čase, to změnit, co říkáte? Jj, dneska se podíváme na zoubek hned dvou produktům od Nivei, které mi doma dělají společnost poslední tři měsíce a na které jsem si, za tu dobu, udělala již dost slušný obrázek. A jelikož jsem ani o jednom a v podstatě ani o druhém do nedávna v blogosféře téměř neslyšela, myslím si, že by bylo fajn si je představit a podívat se jim na zoubek. 


Jako první se podíváme na zoubek Zklidňující čistící micelární vodě 3 v 1. Ta je určena na citlivou pleť a měla by jí hloubkově čistit a odstraňovat makeup. Navíc prý pomáhá v boji se začervenáním a pnutím pleti. Balení stojí něco kolem 140 Kč a obsahuje 200 ml produktu. Což tedy, řekněme si upřímně, takovou cenu jsem u Nivei nečekala. Na druhou stranu musím říci, že se mi velmi líbí balení, které se na trhu momentálně pohybují a vůbec celá ta jejich "transformace" na novou éru.


Abych vám řekla pravdu, kdyby se ta voda jmenovala pleťová a ne micelární, řeknu vám, že je ve své podstatě skvělá. Slušně odličuje, pleť je po ní hladká a nevysušená. Nedochází u  ní k žádnému pnutí ani začervenání. Co je ale na prd je fakt, že když něco pojmenuji jako micelární voda, tak čekám, že také bude mít naprosto stejné účinky a že bude odstraňovat makeup jedna báseň. Tahle voda si totiž neporadí ani s obyčejnou řasenkou. Natož pak s tou vodě odolnou či krémovými očními stíny. Také neodstraňuje kožní maz, takže po ní stejně musím sáhnout nejméně po toniku, abych měla pleť opravdu čistou tak, jak bych si představovala. Je to škoda, stačilo by změnit to jméno ... :D



Na obličejové pásky, které odstraňují všemi nenáviděné černé tečky jsem slyšela chválu u Stáni. A to vám musí být jasné, že když slyším chválu u jedné ze svých nejmilejších kolegyň, že se musím po produktu hned podívat. Pore Strips jsem kupovala v akci, jinak se jejich stálá cena pohybuje okolo 160 Kč za balení, ve kterém naleznete celkem šest proužků. 

Pore Strips obsahují citric acid (kyselinu citronovou), který by sám o sobě měl zaručovat úspěch, jelikož když je ve složení výrobku, bojujícím s akné, většinou se jedná o trefu do černého a výrobek je zaručeně úžasný. 


Pásky se používají klasicky tak, že nejdříve místo, kam je chcete použít ošetříte teplou vodou (stačí třeba na nos přiložit na minutku nahřátý ručník, aby se vám otevřeli póry) a pak pásku přiložit. Necháte 10 minutek zaschnout a pak stejně jako u masky, když cítíte, že už vám kůže pne, opatrně sundáte dolů a místo ošetříte hydratačním krémem. 

Za mě po vypotřebování jednoho balení zhruba tak za tři. Pomocník v boji proti černým tečkám je to určitě dobrý. Lehce se používá, výsledky jsou viditelné. Ale víte jak, zázrak to není a po měsíci používání si všechny černé tečky svůj výskyt na pleti nerozmyslí a neodejdou :D Každopádně, pokud budete pásky používat pravidelně, tak ve spojení s mechanickým peelingem a další péčí si póry určitě odpočinou. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

11 úžasných komentářů

  1. Ahoj Kači :) nevím, jestli změnili složení, ale micelárku od Nivei používám už nejmíň rok a vždycky když byla v Rossmannu v akci za 90 Kč, tak jsem si ji nakoupila do zásoby, protože právě skvěle a všechno odlíčila.

    OdpovědětVymazat
  2. No to ja jsem teda s tou micelarkou od Nivei taky moc spokojena, skoda, ze tobe nesedla :)

    OdpovědětVymazat
  3. No to ja jsem teda s tou micelarkou od Nivei taky moc spokojena, skoda, ze tobe nesedla :)

    OdpovědětVymazat
  4. z tej "micelárky" mám úplne rovnaké pocity...:)

    OdpovědětVymazat
  5. Zkus ty "náplasti" z Rossmannu, mají je pod privátkou Rival, 3 ks za 39? Kč - za mě lepší než Nivea ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja micelarni vodu od Nivei mam velice rada, me odlicila krasne oci, takze za me vazne super.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/2015/12/giveaway-4.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ta micelárka mě nijak neohromila, radši mám od Garnieru :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)