The Body Shop Christmas Collection: Plum

pondělí, prosince 21, 2015

Rolničky, rolničky, dobré ráno :-)
Dnes se cítím extra vánočně, pěkně doma zachumlaná s čajíkem, vánoční songy hrají na plno, balíme dárečky a pálíme svíčky. Juchůůůů. Vánoce se blíží. A jelikož mám bláznivou vánoční náladu, budeme se dneska povídat o vánočních produktech od The Body Shop. Jestli mě totiž paměť neklame, slíbila jsem vám, jak si vedou produkty ze švestkové řady, která se o letošních vánocích prodává a které jsem poslední tři týdny zkoušela. Normálně bych recenzi po třech týdnech nepsala, ale těžké časy si žádají oběti a pokud si chcete nějaký z produktů pořídit, nebo jestli je chcete dát jako dárek doufám, že vám tato recenze pomůže se rozhodnout, jaký že dáreček to bude. 


První věc, která se usídlila v mé kabelce je krém na ruce. Nebude nejspíše překvapením, že naprosto božsky voní. Připravte se na intenzitu a pokud se krémem namažete, ucítíte ho na pokožce alespoň ještě další hodinu. Krém se velmi dobře do pokožky vsákne, nemusíte se bát žádného mastného filmu a ihned po namazání můžete pokračovat v čemkoli, co jste dělali a nemusíte se bát toho, že všude zanecháte své otisky. Textura je jemná a příjemně hydratující na běžné denní nošení. Nebude to krém, který vám zachrání rozpraskané ruce, ale jako malý pomocník do kabelky je ideální. 


Tělové máslo je, a to se budu opakovat pokaždé, neuvěřitelně krásně parfemované. Ale to jsou ostatně všechny másla od The Body Shop, protože jestli si na něčem tato značka zakládá, tak to jsou pravděpodobně právě másla. Textura je velmi hutná a opět se budu opakovat s tím, že se snadno zapracovává do pokožky a zanechává ji neuvěřitelně hebkou. Tohle máslo mi přišlo ještě o něco hustší a tužší, než to, co normálně používám (Moringa), ale možná je to jen tím menším balení. To bych ostatně rovnou přeskočila a koupila si to velké, protože stojí za to. 


Balzám na rty je něčím, co jsem u The Body Shop ještě neviděla. Jsem od nich zvyklá buď na klasickou péči o rty, nebo na lesky. Tohle je ale takový malý, příjemný, hybrid, který v sobě skloubí lesk, jemnou pigmentaci i lesk. Produkt samotný není tak pigmentovaný, jak by se v balení mohlo zdát. Textura je gelová, jemně lepící a na rtech velmi příjemná. Jedna aplikace vám vystačí zhruba na tři hodinky. Nepočítejte s tím, že by byl balzám hojivý či léčivý, je to spíš pomocník na to, aby se vaše rty v průběhu dne cítily dobře a měly zdravou barvičku. 



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Já jsem právě dožehlila a taky jsem u toho měla puštěné vánoční koledy, CD se stačilo přehrát 3x :D
    Mně se tahle řada moc zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rozhodně musím zajít očuchat! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tahle rada vypada hodne dobre.

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Vsechny produkty vypadaji skvele,od The Body Shop chci uz dlouho neco vyzkouset,ale bohuzel jsem se k tomu zatim nedostala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)