Aktuálně na mé toaletce (pečující kosmetika)

pátek, března 18, 2016

Ahoj všem, 
je to zhruba čtrnáct dní, kdy jsem vás nechala nahlédnout do koupelny a seznámila vás s tím, co se aktuálně ukrývá na poličkách a jaké produkty používám. Proto jsem si řekla, že je čas na to, abych vám také ukázala, jakou používám aktuálně pečující kosmetiku, jaké z produktů, na které jste již četli recenzi stále používám a také na to, jaké recenze vás čekají. 


Na začátek vám řeknu, že recenze na tělové mléko Mixa vás čeká někdy v příštím, nebo přes příštím týdnu, takže o něm mluvit nebudu. Dále mám v košíku denní krém, aktuálně Hydratační krém od Neutrogeny, který se mi už strašlivou dobu válel v šuplíčku a na který se pořád nedostával čas, protože jsem měla vždy něco aktuálnějšího k testování. Mezitím se také přestal v Čechách prodávat, takže vám o něm řeknu jen to, že je velmi příjemný, poněkud hutný a silně parfémovaný. Pěkně pleť hydratuje a rychle se vstřebává. Rexona je mou stálicí a málo kdy se stává, že bych používala něco jiného. Recenze byla tady. Stejně tak se průběžně vracím k micelární vodě od Nivei, kterou používám především na do-odlíčení pleti ráno před tím, než nanáším krém. Recenze tu. V košíku mám také vždy krém na ruce. Momentálně je to jedna z vánočních variant od Essence, kterou mám doma v dalších pěti baleních. Essence krémy mám moc ráda, vždy skvěle voní a pokožka po nich není nikdy ulepená. Bázi od Rimmel si určitě také pamatujete, byla zde. Recenze na Drops of Youth oční krém vás čeká v nedaleké budoucnosti a už teď vám prozradím, že jsem si jí zamilovala. Pleťový olej Biotherm mám od listopadu a to, že jsem jej ještě nespotřebovala zřejmě svědčí o tom, že jsem si jej také nezamilovala. Recneze byla tady. Aktuálně také používám makeup Rimmel Match Perfection, myslím si, že mu "upgrade" neprospěl tak, jak měl, ale i tak ho stále řadím mezi své oblíbené. 


Před košíkem ještě odpočívají tyto tři výrobky. Carmex, kterého se nevzdám nejspíš už nikdy v životě, protože je to ten nejlepší balzám na popraskané rty, který znám. Recenze byla tady. Stejně tak jsem vás seznamovala již s nočním krémem Skin Perfection od L'orealu. Recenze byla tu. Dalším překvapením do budoucna pro vás bude i recenze na noční masku od The Body Shop, která také pochází z kolekce Drops of Youth. Už jsem vám říkala, že tato řada je má nejoblíbenější? :-)

Pochlubte se, co je na vaší toaletce?
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Super článek, na Carmex v kelímku taky nedám dopustit :) Už se moc těším na recenze od The Body Shop se moc těším! :)
    Lovely imperfections | Naturalium giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Balzám Carmex si musím pořídit :))

    Nela Agáta z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli jsi ho nezkoušela, tak šup pro něj, je nejlepší!

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)