Green Line cleansing gel

středa, března 02, 2016

Dobré ráno, 
dnešní den bude patřit čistícímu gelu Green Line z řady Natural Clear, který mi doma dělá společnost již podruhé a je třeba ho představit světu. 


Čistící gel s výtažky z citronové trávy a grepu je určený na mastící se pleť a má za úkol osvěžovat kůži na obličeji i zádech (ano ano, dá se použít na více místech, pokud tedy máte nějakou část těla problematickou a trpící na akné, můžete to zkusit), odstraňovat nahromaděnou mastnotu a čistit pleť od akné. 150 ml pořídíte za cenu kolem 90 Kč a to mi přijde jako hranice více než rozumná. Tuto slovinskou značku seženete jak v některých lékárnách, tak v drogériích či na internetu, takže záběr má veliký a vy máte celé spektrum možností, jak ji vyzkoušet a okouknout. 


Na začátek bych ráda pohovořila o svém vztahu k čistícím gelům. Věřte, že jsem jich v životě vyzkoušela již několik a mám s nimi i nejednu nepěknou zkušenost. Většinou jsou moc řídké, moc husté, pálí, štípou, vysušují atd. Mým jediným kámošem je ten z grepové řady od Clean and Clear a řekněme si upřímně, jeho složení není nejlepší a je potřeba ho s něčím střídat. Proto jsem také byla nadšená z toho, že se ke mně dostal tento pěkný kousek a čekala jsem, jaký bude. Už na první přečtení obalu jsem věřila, že mi sedne. Jemná grepová vůně? Ano prosím! Osvěžení kůže? Ano prosím! Odstranění mastnoty? Ano prosím! Jupí jou, řekla jsem si a s nadšením se vrhla do testování. 

Co mě ohromilo na první otevření, byla neuvěřitelně příjemná, jemná parfemace. Jestli se něco povedlo bez chyby a na jedničku, pak určitě ta. Není nad to ráno začít něčím nenásilným, co vás pozitivně naladí (chápejte tak, že čistící gely používám pravidelně ráno a večer několikrát do týdne). Struktura produktu je klasicky gelová, řadila bych jí do středně-hutné. Snadno se do pleti zpracovává a poměrně snadno se i vymývá a přitom není tekutá. To je pohádková kombinace. 


Gel po tom, co přijde do kontaktu s vodou vytvoří na pleti jemnou bílou emulzi ( v tubě je gel bezbarvý), kterou krouživými pohyby hravě do pleti zapracujete a pak pomocí vlažné vody odstraníte. Pozitivně hodnotím i to, že gel po sobě nezanechává na pleti žádné nečistoty a smývá se lehce. 
Za těch několik desítek čištění, které jsme spolu absolvovali bych řekla, že je ideálním pomocníkem na každodenní čištění pleti. Každá z nás přeci chce čistou a zdravou pleť a ono to bez pořádného čištění opravdu nejde. Gel pokožku nevysušuje, nenapíná, neobjevilo se mi po něm žádné začervenání. Pleť působí čistě a zdravě, nevytvořily se mi žádné pupínky. 
A i když bych neřekla, že čistí tak hloubkově, aby vás zbavil černých teček, jako každodenní pomocník u vás bude mít jistě míst. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)