L'oreal True Match korektor

pondělí, března 14, 2016

Ahojky, 
dneska se podíváme na zoubek korektoru od L'oreal z řady True Match. Celá tato řada patří rozhodně k tomu nejlepšímu, co L'oreal nabízí a není tak překvapením, že jsem s radostí i korektor házela do košíku, když jsem ho v drogérii zahlédla. Co myslíte, je také tak svělý jako jeho makeup bráška a pudr?


Tento super blendeble (tedy super skvěle se nanášející a rozmazávající se či jak bych to slušně česky nazvala i když rozmazávat nebude to nejlepší slovo na světě) korektor je vyroben na vodní bázi, ne olejové a použít se může jak na pupínky, tak na kruhy pod očima. Za úkol má vyrovnat barvu pleti a vyzmizíkovat nedokonalosti. Obsahuje vitamín B a E, které by měli pleť vyživovat, oživovat a navíc by ji měli řádně vypnout. 


Osobně jsem sáhla po neutrální verzi v nejsvětlejší variantě, jak jinak, abych si byla jasná, že mi barva sedne. Přesto, že má jít o neutrální podtón mi přijde, že se barva sklání trošku více do žluta (body pro mě). Jinak se vyrábí v osmi barevných variantách, takže si určitě vyberete tu, která vám nejvíce sedne. 


Balení je roztomile malé, korektor je tekutý a ukrývá se v plastové, oválně tubě, ke které pasuje štětečkový aplikátor. Jedná se o poměrně zajímavé řešení, alespoň já jsem takovou verzi korektoru nikdy nezkoušela. Řekla bych, že je to dokonce poměrně praktické, jelikož štětečkem jednoduše korektor nanesete tam, kam potřebujete a ještě ho můžete stejně do pleti zapracovat a nebudete k tomu potřebovat nic jiného. Já si osobně jiný štětec beru, ale možná už jen ze zvyku, než z nemožnosti provedení. 


Korektor se velmi jednoduše nanáší a do pleti dobře a rychle zapracovává. Má vynikající krycí schopnost i na ty největší pupínky a skvěle si poradí i s tmavými kruhy pod očima. Neslévá se, nehrudkuje, nevytváří na pleti zbytečné nánosy a celý den vypadá na pleti velmi přirozeně. Vždy ho po nanesení přepudruji, aby mi vydržel a večer mám stále co odličovat. Neusazuje se mi v pórech a přijde mi tak akorát tekutý na to, aby se dobře nanášel a jen tak vám z obličeje neutekl. Nejlépe se mi do pleti zapracovává houbičkou či jemně vlhkým štětcem. 


Jsem moc ráda, že ho mám doma a řádně jsem jej vyzkoušela. Rozhodně se řadí k tomu lepšímu, co drogérie nabízí. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Já jsem už roky věrná korektoru Affinitone od Maybelline, ale už jsem si říkala, že je na čase taky podívat se po něčem jiném. Děkuji za tip, tenhle vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)