Balíme do USA: dekorativní kosmetika

pondělí, července 11, 2016

Ahojky! 
Jestli že jsem psala o tom, jakou pečující kosmetiku si s sebou balím do USA, bylo vám určitě jasné, že na vás nezapomenu ani s kosmetikou dekorativní. Při výběru jsem se držela stejného vzoru, jako naposledy. To znamená, beru s sebou věci, na které se mohu spolehnout a také věci, které potřebuji akutně dopotřebovat, jelikož by na mě nevydržely do návratu čekat. Vytvořila jsem poměrně slušně velkou hromádku nejvíce důležitých položek a tady jsou. 




Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Zrovna dneska mi přišel Astrid CC krém, který jsem si objednala. Jaká je tvoje zkušnost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem s nim maximalne spokojena, vsak na nej take byla recenze.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)