Saloos Hyaluronové sérum

pondělí, července 18, 2016

Krásné dobré ráno všem, 
vítám vás u nového článku, který se bude tentokrát věnovat pečující kosmetice. Na zoubek se podíváme poměrné novince, hyaluronovému séru od Saloos, které se pyšní titulem certifikovaná přírodní kosmetika.  

Toto sérum by mělo obsahovat kombinaci látek pro celkové omlazení pleti. Naleznete v něm dva druhy kyseliny hyaluronové: ta první se stará o stav pleti a její celkový stav a druhá má za úkol okamžitý účinek. Obě mršky hydratují, vyhlazují povrch pleti, aktivně působí proti vráskám a dokáží minimalizovat drobné jizvy. Chrání buňky před stresem a působí proti podráždění. Anti-age komplex pak podporuje regeneraci pokožky, navrací jí pružnost, svěžest a zářivý vzhled. Plus, je bez parfemace.


Sérum od Saloos se prodává v maličkaté, nenápadné, černo-bílé plastové lahvičce s pumpičkou. Tu musím hned ze začátku pochválit, protože na celý obličej vám vystačí přesně jedna dávka. Díky pumpičce nemusíte o dávkování přemýšlet, nejste celé ulepené a můžete vzít sérum velice jednoduše kamkoli s sebou bez toho aniž byste se bály, kde jej při první příležitosti vylijete. 


Sérum má velmi příjemnou, nelepivou, konzistenci. Na rozdíl třeba toho od The Body Shop, o kterém jsem psala před několika měsíci je lehčí a jemnější. Díky této vlastnosti se do pleti velmi dobře a rychle zapracovává a krásně se do ní vsákne. Díky tomu jej můžete na vyčištěnou pleť aplikovat nejen večer, když na to máte čas, ale naopak i velmi snadno ráno, kdy pospícháte jak se dá. 


Za celou dobu testování jsem si všimla toho, že mám pleť jemnou, hladkou, není začervenalá či podrážděná, neobjevila se u mě žádná alergická reakce. Sérum si dobře sedlo i s mým očním okolím, pečovalo o něj. Pleť je krásně pružná, není mdlá či zašedlá. Jsem nadšená, že s tak kvalitním výrobkem přišla česká značka a že si jej, ve své drogírii, může pořídit každá žena. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Tak to jsme se hezky trefily, také jsem dnes publikovala článek se sérem. Bohužel já tak pozitivní nejsem, přijde mi, že mám úplně jiný produkt než všichni ostatní :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Ja ho pouzivam i celou dobu, co cestuji a i po dalsich trech mesicich jsem z nej porad stejne nadsena.

      Vymazat
  2. Už jsem se párkrát na něj dívala, ale jeste jsem ho nezkoušela :)
    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  3. dako sa stýmto serom roztrhlo vrece ja som ho skúšala a mne moc nesadlo ale za to mamči sadlo perfektne tak aspoň niekto ho dopotreboval
    galantosfun

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)