Balíme do USA: co s sebou do letadla?

pondělí, července 25, 2016

Balení do letadla, to je vždy strašlivá otrava. Nechcete toho mít příliš, nebo vám to stejně vyhodí, ale nechcete toho mít zase ani málo a pak být naštvaní na to, že jste něco důležitého nechali v kufru a teď nemůžete svůj let přežít. Obzvláště, když máte před sebou let, který trvá několik hodin, stejně tak, jako ten můj do ameriky. 


Základem je pro mě hřeben a gumičky, abych neměla vlasy všude tam, kde je nechci. Další na seznamu je jakýkoli prostředek na odlíčení, abych se mohla před startem zbavit makeupu, odličovací tamponky a vysoce hydratační krém, aby má pokožka ty nekonečné hodiny v letadle přežila. Vždy přihodím také krém na ruce, balzám na rty, které v letadle také extra trpí no a dezinfekce je nezbytnost, kterou tahám jednoduše všude s sebou. Fuj bacily. 


Do průhledného pytlíku či taštičky ještě nezapomenu strčit mini deodorant a pastu s kartáčkem na zuby, protože to se jednoduše vždy hodí a jsem v podstatě na cestu připravená. Všechny nezbytnosti mám na jednom místě při ruce a nemusím se stresovat s tím, že jsem na něco zapomněla. 


Před odletem letos se mi do rukou dostal ještě tento krásný cestovní set od Filorga kosmetiky. Ten obsahuje micelární vodu, krém proti vráskám, oční krém a masku. Doufám, že s používáním těchto produktů bude má pleť jako v bavlnce, ostatně, o tom vám také poreferuji, jen co se vrátím zpátky. 

Přeji krásný den a zase někdy pa. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Pro mě je jakékoliv balení na delší dobu hrůza:)
    Když jdu na noc k příteli, sbalím si odličovák a makeup na další den a jdu, ale jakmile člověk jede někam aspoň na týden, začíná těžký boj o to "hlavně nic nezapomenout" :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek! Vesměs beru to samé do letadla, kromě odličovacích produktů, protože jsem nikdy neletěla déle než 5 hodin, takže jsem se neměla potřebu odličovat.. :)

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)