Kosmetika z USA na prodej

pondělí, září 19, 2016

Ahojky, 
než se vrhnu do recenzí a postřehů všeho, co jsem viděla a zažila v USA, mám pro vás, stejně jako loni na prodej několik kousků, které se mi v košíku objevili na víc. V amerických drogériích je to samá akce 1+1, 2+2, sleva, sleva, sleva a tak jsem pochopitelně vzala více kousků a kdo ví, třeba vám udělají radost. 
Ceny jsou uvedeny včetně poštovného (pokud byste braly více věcí, dohodneme se na finální ceně). Pište do komentářů o co byste měly zájem + svůj mail a já se vám ozvu, nebo rovnou mail, jak budete chtít. Zatím pa. 
P.S. Článek s nabídkou bude ještě jeden, tentokrát zaměřen na pečující kosmetiku. 


Covergirl paletka očních stínů Roses 350 Kč (prodáno)
Covergirl paletka tvářenek 250 Kč (prodáno)
Colour Pop stín Deux/ 180 Kč


Revlon Moisture Stain odstín 10/250 Kč
Nars Satin Lip Pencil Rikigien/200 Kč (prodáno)
Almay Smart Shade odstín 10/250 Kč
Lancome Juicy Shaker odstín 313/ 400 Kč (prodáno)
Nars Larger than Life lesk na rty Chihuamua/300 Kč
ColourPop lesk na rty Finders Keepers/ 125 Kč (prodáno)


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)