TeriBear s Astridem

pátek, září 16, 2016

Krásné dobré ráno dámy, 
pokud o tom ještě nevíte, tak až do 17.9.2016 probíhá v Praze, v Letenských sadech akce Teribear hýbe Prahou, kterou má na starosti nadace Terezi Maxové. A protože blogování není jen o tom, zrecenzovat poslední nejlepší krém, ale také o tom, že máte šanci se čas od času připojit k úžasné akci, pojďte se se mnou podívat na to, jak jsem minulý čtvrtek, 8.9. přispěla svou troškou i já. 


Letos se tato akce, která má za úkol vybrat prostředky pro znevýhodněné děti, dorostence i maminky, koná již po druhé. Systém je velmi jednoduchý a nejen že uděláte něco pro sebe, ale i pro druhé. Stačí dorazit do Letenských sadů, pořídit si za 100 Kč čip, připevnit ho na tkaničku a pak již chůzí či během sbírat kilometry. Za každý takový pak partneři akce přispějí do pomyslného prasátka 50 Kč. V současné době jsou na kontě již dva miliony. Aktuální dění můžete sledovat na https://www.teribear.cz/.


Jak jsem již psala v úvodu, celou akci má pod záštitou nadace Terezy Maxové. Líbí se mi, jak propojuje to, že děláte něco pro sebe a zároveň pro druhé. No řekněte, na jakém místě si můžete zacvičit a místo toho, abyste peníze platili fitku, tak za vaše úsilí peníze vybíráte? Nikde :D






Takže, neotálet, nazout botky a šup do toho! A jestli nestíháte Prahu, zastavte se třeba 22.9. u nás v Mladé Boleslavi, kam já mířím znovu, protože dobrých skutků není nikdy dost. :-)






Jelikož jsem na akci byla pozvána společností Astrid, uvádím vám celou, krásnou škálu výrobků, které si od nich můžete zakoupit. Pod záložkou Astrid zde na blogu si můžete přečíst hromádku recenzí, které jsem již o jejich produktech sepsala a určitě se v budoucnu můžete těšit i na další. Ve stánku Astrid se přímo v Praze můžete výrobky pokochat, vyzkoušet je a odnést si miniaturky. Nebo využijte služeb maséra na bolavé svaly. 


Astridu tímto moc děkuji za pozvání, milé Tereze za to, že nám věnovala kousek svého času a přeji, aby se celá akce podařila co nejlépe a vybralo se hodně, ale hodně korunek. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)