InnerBeauty Awards 2016: Lips

středa, ledna 11, 2017

Krásné dobré ráno, 
vítejte u historicky třetích výročních cenách InnerBeauty Awards, tentokrát pro rok 2016. V následujících týdnech vám postupně přinesu přehled toho nejlepšího, co nám uplynulý rok přinesl v oblasti kosmetiky dekorativní i pečující. Máme před sebou zhruba 4 dílný seriál, který začínáme vyprávěním o produktech na rty. Jako každý rok, i letos jsem se probírala haldou všemožných rtěnek, lesků a balzámů všeho druhu, abych vám přinesla vskutku to nej, co aktuálně můžete sehnat v drogériích, parfumériích či na internetových portálech. Pro osvěžení paměti a i pro zábavu se prosím podívejte na první i druhý ročník, odkaz 2014 a 2015.


Probrat se tou strašlivou sbírkou produktů mi dalo docela zabrat. S ohlédnutím zpátky, do roku 2016 musím uznat, že jsem nejčastěji nosila Nude odstíny. Výrazné rtěnky já ráda jen na jaře a v létě a vzhledem k tomu, že jsem léto strávila za oceánem prací, jsem se k "venčení" svých výraznějších kousků nějak nedostala. Letos to budu muset napravit, aby nebyly mé chudinky moc dlouho opuštěné. Na obrázku představuji své oblíbenkyně z této kategorie. Jednotlivé recenze čti tady


Mezi mé dlouholeté stálice v oblíbenosti patří L'oreal La Lacque. Je to takový hybridek mezi rtěnkou, balzámem a tužkou. Jedná se o příjemně máslovou konzistenci, s přiměřenou výdrží a jemným leskem. Samotnou recenzi čti tu. 


U L'orealu se ještě chvilku zdržíme. Mou recenzi na tónovací balzám The Balm jste si mohly přečíst tady.  Miluji ho stejně, jako před rokem. Jednoduše se používá, rty po něm vypadají svěží a hydratované, příjemně se nosí, jemně voní a v kabelce dělá samou parádu. 


Letos jsem si velice zamilovala Melted matte rtěnky od Too Faced. Jestli potřebujete rtěnku, která vydrží od rána do večera přes všechno jídlo i pití, bez potřeby ji znovu nanášet či neustále kontrolovat, jak vypadá, investujte prosím právě do této značky. Můj nejoblíbenější je odstín Queen B, recenzi čti zde


V pečující části musím zmínit olej na rty od Clarins v medové variantě. Používám ho od září každý den před spaním a ráno se budím s hedvábnými rty. Je to pomocník, který stojí věrně na toaletce a produkt, o kterém si nemyslím, že má šanci jej něco nahradit. Recenzi čti tady. 


Pro pořádek musím uvést ještě svého vůbec největšího favorita v boji proti popraskaným rtům, který je jako dělaný do téhle ošklivé zimy. Carmex, mého srdce šampion. Recenze zde

A je to, znáte mé největší rtíkové favority tohoto roku. Jací jsou ti vaši? 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)