Mazadlo od Astrid

pondělí, ledna 16, 2017

Krásné pondělní ráno, 
dnes bych se ráda vrátila k sérii článků o značce Astrid, kterou jsem rozjela v loňském roce povídáním o tělovém regeneračním mléku. Je to můj poslední rest, poslední produkt z portfólia značky, který jsem vyzkoušela a o krém vás musím informovat. Moc dobře víte, že je tato značka mou oblíbenou. Je česká, je dostupná a má super produkty. Nebojte se jí :-)


Regenerační tělové mléko je určeno pro velmi suchou pokožku. Slibuje 48 hodinovou hydrataci a důkladnou a hluboko péči o suchá místa. Pokožka má být po použití znatelně hebčí, příjemná na dotek, vypnutá a oživená. Mléko obsahuje bambucké máslo, přírodní mastné kyseliny, vitamíny A a E. To je na výrobek z drogérie velký výčet pozitivních věcí, které pro vás má tento krém zajistit. Jak si ale doopravdy vede? 


Nejdříve k obalu. Ten je, jak jsme u Astrid zvyklé, jednoduchý a přehledný. Mléko je balené v plastovém obalu z jemného plastu, který se dá v pohodě zmáčknout a potřebné množství krému tak vyteče ven. Mléko samotné je někde na pomezí mezi hutným a jemným. Je mnohem řidší než třeba mléka od Neutrogeny, ale zase to není žádná vodička. Doporučila bych ho však na teplejší období, jeho výkonem v zimě byste mohly být zklamané. 


Mléko velmi příjemně voní a díky jemné konzistenci se jednoduše a rychle zapracovává do pokožky. Nevytváří na ní mastný film, takže se můžete po jeho aplikaci velmi rychle oblékat. Bohužel si nemyslím, že by bylo až tak zázračně výkonné, už jsem měla krémy lepší, které pokožku hydratovali déle a lépe. Neříkám, že by to byl propadák, na jednoduché mazání v červnu bude v pořádku, ale řádnou zimní hydrataci u něj bohužel očekávat nemůžete. 

*

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Mám jeho bráchu v zeleném a teda musím říct, že je opravdu super :) Oblíbila jsem si ho.
    Giveaway Saloos

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)