Clinique Pep-start peeling

pondělí, května 22, 2017

Dobrý den :-),
vítejte v novém týdnu a u nového článku. Dnes zakončíme naše seznamování s Pep-start řadou od Clinique - mám pro vás závěrečnou recenzi na peeling. O hydratačním krému i očním krému už jste si tu dávno mohli přečíst a jelikož jsem si oba zamilovala, dávala jsem velké šance i peelingu. 


Než se dostanu k recenzi samotné, dovolte mi se na chvilku zastavit nad tím úžasným balením. Já vím, omílám to tu pořád dokola, jenže pep start produkty jsou designově tak moc vydařené! Je radost se na ně v koupelně dívat a jaký mě ovládl smutek, když jsem je musela po spotřebování vyhodit. Kdo mě teď bude každé ráno rozveselovat? 
Peeling je balený ve výrazně růžovém, plastovém, vymačkávacím obalu s bílým hrdlem, které dobře drží rovnováhu, takže produkt nemusíte nikde pohazovat či opírat. Stojí pěkně sám o sobě. 


Když jsem peeling poprvé vymáčkla z balení ven, říkala jsem si: "co to"? Na první pohled se totiž jedná o oranžovou vodičku, která peeling nepřipomíná ani zdaleka. Nenechte se ale mýlit, struktura je sice velmi jemná, ale gel je poset desítkami miniaturních peelingových kuliček, které vaši pleť vyčistí do posledního milimetříku. Peeling nemá žádnou parfemaci a je vhodný pro všechny typy pleti. Jupí. 


Osobně vám jej doporučuji aplikovat na dobře, vodou ošetřenou pokožku a ne na sucho, pak totiž dosti táhne s řeže. Jakmile jej ale spojíte s vodou, dostanete super pomocníka na odstranění veškeré odumřelé kůže i černých či bílých hlaviček těch, co na obličeji ale vůbec nechceme. Po dostatečném pokroužení na obličeji jej stačí spláchnout studenou vodou a můžete přejít rovnou k aplikaci krému. 


Peeling je krásný, skvělý, úžasný a dělá to co má. Pokud po něm pošilháváte, určitě ho zkuste, neprohloupíte. :-)



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)