L'oreal Glam Nude BB Cream

úterý, května 23, 2017

Krásné středeční ráno, 
nechce se mi ani věřit, jakou rychlostí nám květen utíká. Je v podstatě na konci a já jsem se ani nestačila nadechnout a mám další semestr a zkouškové za sebou. Zdá se mi to, nebo to magisterské vzdělávání nějak rychle utíká. Je to včera, co jsem odevzdávala bakalářku a teď už mám chrlit nápady na diplomku. Sakra, měla bych s tím něco dělat. 
Než se do toho vrhnu, tak vám ale prozradím něco o BB cremu od L'oreal, který na mě před nějakou tou dobou vykoukl z balíčku a já na něj čučela jak buk. 


Nude Glam BB cream je totiž produkt, který mi tak nějak proklouzl mezi prsty a to se považuji za vrcholového sportovce v makeup džungli. Tady je alespoň skvěle vidět, že žádný učený z nebe nespadl a že je v prodeji tuna výrobků, které nestíhám sledovat (a nebo jednoduše selhal marketing). Tak či onak, BB si ke mně cestu stejně našlo a tak jsem se s vidinou teplých dní pustila do jeho testování. Když jsem se na Glam Nude poprvé podívala, okamžitě mě napadlo, že jsem něco podobného od L'oreal již viděla - světe div se, měla jsem pravdu. Před dávnými lety totiž na trh uvedli Nude Magique BB krém. Tak teď nevím, jestli měl být tento produkt remake či něco nového a zvláštního, každopádně jsem se jej jala vyzkoušet pěkně zostra. 


Design, plastové balení se šroubovací hlavičkou a vymačkávací tubičkou, to vše jsem již u L'oreal a vlastně všude jinde viděla. Po otevření se na mě chrlila bílá textura s mikročástečkami pigmentu a já byla doma - no jo, jedná se o ten samý koncept. Pokud mě paměť nešálí, měla jsem v minulosti tohoto chameleona, který se dokázal přizpůsobit odstínu pleti velmi ráda, tak jsem doufala, že mě podobné nadšení čeká i u toho dnešního Glam Nude, který po nanesení slibuje dokonale přirozený vzhled pleti. 


A s radostí vám musím oznámit, že co slibuje to dělá - po jeho aplikaci dostanete svou pleť. A teď si nedělám srandu. Tohle BB nemá absolutně žádnou pigmentaci, na pleti nezakryje ani nejmenší nedokonalost a nedaří se mu ani tón pleti sjednotit. Je ideální tak na sobotu či neděli na doma, abyste si připadaly, jako že jste pro sebe alespoň něco udělaly a to je tak vše. Kategorie 15 mínus by s ním mohla být spokojená, jako "první" seznámení s makeup světem možná fajn. 
Nejhorší na tom je, že jinak je celkem fajn. Dobře se roztírá, do pleti si krásně sedne, nikam se nehýbe ani ve vedrech, ale ta pigmentace bohužel nulová. 
Za mě tedy tento produkt rozhodně nedoporučuji a jsem tůůůůůze zklamána. 


*

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)