Maybelline Vivid Matte Liquid

pátek, října 20, 2017

Krásné dobré ráno, 
když jsem v pondělí začínala Maybelline seriál říkala jsem si, že je toho tolik nového, že se tím ani za týden neprokoušeme - to bylo vlastně jasné hned (hlásí se ten kdo sleduje můj instagram). Co jsem ale nevěděla bylo, že vám ještě dlužím nějaké ty recenze z produktů, které jsou na trhu již delší dobu a tak by bylo fajn se k produktům vrátit, protože jste je třeba ještě nezkoušely a nevíte, jestli stojí za to. Takže Maybelline seriál tohoto týdne zakončím povídáním o produktu, který už je na trhu nějaký ten pátek a někdy v budoucnu se k Maybelline vrátíme a dáme si další týden věnovaný exkluzivně této značně, ať to máme všechno pěkně pohromadě. 


Dovolte mi tedy abych vám představila Vivid Matte Liquid, aneb variaci na dlouhotrvající, tekutou lesko rtěnku v podání Maybelline. Co je na tomto produktu dost zajímavé a co se mi hned zalíbilo byl fakt, že se u nás objevil poměrně  bezprostředně po tom, co byl uveden na trh v USA (zatím co na některé skvělé produkty tu čekáme roky, ehm ehm). Pochopitelně k nám nepřišly úplně všechny odstíny, ale máme tu pěkný zástup od naháčů až po tmavé kousky, takže byste si snad všechny mohly vybrat takový odstín, který je vašemu srdci nejbližší. 


Já jsem měla na vyzkoušení odstín 50 Nude Thrill, což je taková hodně tmavě hnědo-cihlová barva, nude by byla asi na podstatně tmavší odstíny pleti, ale co už - jmenovat se to všechno nějak musí. Rtěnky seženete za cenu kolem 140 Kč a jedno balení obsahuje 8 ml, což je taková běžná velikost. Navíc, tento produkt má velmi zajímavý, velmi úzký, dlouhý a rovný aplikátor, který je jen nepatrně zahnutý nahoře. Nevím nevím, jak by se s ním poradil někdo s tenkými rtíky, na ty moje je však aplikátor hodný, dobře se s ním pracuje a nedělá mi žádnou neplechu. 


Kdybych měla hodnotit samotný produkt, musím se hodně vychýlit od toho, co slibuje výrobce. Ono totiž když si přečtete Matte Lliquid tak se vám nejspíš vybaví tekutá rtěnka, která na rtech zaschne a v průběhu dne drží a drží (Too Faced, ColourPop, Dermacol). Když ale přistoupíte na to, že tahle rtěnka jednoduše nezasychá a na rtech působí spíše jako velmi hutný lesk, tak pak vám její vlastnosti přijdou v pořádku. Takže jednoduše řečeno, kdyby to byl jen další lesk, bylo by to za 100 bodu na jedničku. Jelikož se nás však Maybelline snaží přesvědčit o tom, že je to matná rtěnka, což to prostě není, je to tak za 50 jenom kvůli tomu, že jsem hodná. Pokud chcete produkt na rty který je příjemný, sytě pigmentovaný, lesklý, odpustíte mu obtiskávání i to, že jej budete muset v průběhu dne upravovat, tak s i s touhle kráskou budete spokojené. Jen nečekejte, že bude matná a vydrží celý den.


*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)