February Empties

pátek, března 02, 2018

Krásný pátek všem, 
další měsíc z roku 2018 je za námi a s ním i mé každo - měsíční ohlédnutí zpět pomocí spotřebovaných výrobků na to, co stálo za to a čeho jsem se doma "zbavila". Dnes tu pro vás mám pěkných osm výrobků z řad pečující i dekorativní kosmetiky, tak pojďme na to a šupky dupky na odpočinkový víkend. 


St. Ives peeling - jednoznačně můj vůbec nejoblíbenější peeling na obličej, který dokonale odstraňuje veškeré odumřelé buňky, dobře se s ním pracuje a skvěle voní. Recenze TADY
Rexona deodorant - klasický a musím říct že i účinný deodorant, který mě udržel v suchu celý den
Labello Heřmánek - moje nejoblíbenější mazátko na rty, které nikdy nezradí o to především v zimě, kdy naše rtíky v mrazech trpí. 
Clinique PepStart krém - o PepStart řadě jsem na blogu také básnila již několikrát a k tomuto krému se vracím vždy, když začne ručička teploměru nezadržitelně klesat. Recenze ZDE
Lash Paradise řasenka - jedna z nejlepších řasenek poslední doby! Recenze TU
Drops of Youth oční krém - kdo z vás čte blog pravidelně tak ví, že DOY řada je moje nejoblíbenější z péče o pleť a tak se není co divit, že miluju každou její složku. Recenze TADY.
Volume Million Lashes řasenka - o té jsem vám na blogu ani nepsala, ale jednoduše to byla klasická, kvalitní řasenka od L'orealu, který řasenky umí. Udělala fajně efekt, neopadávala a držela celý den. 
Playboy sprchový gel - no, co bych vám k tomu řekla :D prostě normální sprcháč :D

Toť tedy vše a já doufám, že za březen bude hromádka podstatně větší!

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

  1. Rexonu jsem měla, ale mě to vůbec nepomáhalo a nezdála se mi nijak extra dokonalá :D
    Miska blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)