April empties aneb spotřebováno v dubnu

pondělí, května 13, 2019

Krásné pondělí všem, 
dnes jsem si pro vás a i pro sebe připravila shrnující článek se spotřebou za duben. Jsem s uveřejněním trošku pozadu, ale co už :-) Jako vždy se nejedná o žádné velké číslo, mám tu celkem 10 kousků. 


Šampon od Cien se tu objevuje již po několikáté. Pokud jsem v Lidlu, tak se mi vždy usadí v košíku. Je to totiž asi to nejlepší na mastnou hlavičku co se dá v této cenové relaci sehnat. Navíc je šampon účinný a krásně voní. 
Další prázdná krabička je od Etiopského tělového krému, o kterém byl článek před nějakou dobou. The Body shop produkty mám velmi ráda. Krém úžasně voní, jednoduše se s ním pracuje, pokožku zanechává vláčnou a i toto maličké balení mi vydrželo tak, abych měla pocit, že se do něj investice případně vyplatí. Více se dozvíte ve článku samotném tady. Navíc se mezi spotřebovanými produkty objevil i balzám na rty od stejné značky. Konopný balzám mám rovněž v oblibě, stabilně mám doma alespoň tři do zásoby, takže mi nemusí být líto, že se s ním loučím. 
Deodorant Nivea Silver protect je sice určen pro muže, ale já si jej s oblibou kupuji. Obyčejně mi dámské varianty nestačí a tohle je ideální spojení mezi velkou výdrží a přitom jemnou vůní. 
Krém na ruce od Essence se objevil kdysi ve vánoční kolekci. Pokud na krémy essence na ruce narazím a příjemně mi voní, obyčejně si je vždy koupím do zásoby, jelikož jsou skvělé na běžné denní mazání. Jeden mám vždy na nočním stolku a dříve či později jej spotřebuju. Nejedná se o žádnou převratnou věc, ale příjemného pomocníka. 
Osvěžující čistící pleťový gel Astrid jsem měla již po několikáté a používala jsem ho na čištění pleti ráno. Obsahuje jemné mikro částečky, které mi na večer nestačí, ale na ráno jsou ideální. Pokožku nijak neirituje, nevysušuje a vydrží snad věky. 
Saloos suchý olej mám již také poněkolikáté. Detailní recenze byla zde. Používat se dá na tělo, obličej či vlasy a zvláčníte s ním právě to, co potřebujete. Na pokožce je příjemný, zanechává jí hedvábnou a rychle se vsakuje. Jedná se o skvělý produkt české značky. 
Na začátku roku jsem si řekla, že Master Concealer od Maybelline musím letos spotřebovat a konečně se mi to podařilo. Balení tohoto kvalitního korektoru je totiž snad nekonečné. Tenhle pomocník je vhodný na zakrytí pupínků či začervenalých míst. S lehkou rukou se dá použít i pod oči. 
Innfailible primer od L'oreal se také objevil v mém project pan a jsem pyšná na to, že z mé sbírky také mizí. Jedná se o silikonovou podkladovou bázi a tudíž nebude všem vyhovovat. Navíc musím s postupem času říct, že není tak skvělá jako jiné, které jsem měla možnost vyzkoušet. 
Nu a nakonec tu mám slavný makeup HD liquid coveerage od Catrice. Za mě je to děsný propadák. Strašlivě mě s ním trápí pleť, pupínky, vysušování. Ne, ne a ne. Na to, že mám normální pleť tak jsme se vůbec neskamarádili. Děkuji, další ... 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)