June Empties aneb spotřebováno v červnu

pondělí, července 01, 2019

Krásné dobré ráno, 
jsem zpět a se mnou i vypotřebované produkty za poslední měsíc. Pojďte se se mnou podívat na to, co mi sedlo, co ne, co si koupím znovu a co už nechci doma nikdy vidět :-)


Clinique Take the day off cleansing oil - odličovač od Clinique take the day off je skvělým pomocníkem na odlíčení bez tampónků a však když použiji dlouho-trvající líčidla, jako třeba gelové stíny nebo vodě-odolnou řasenku, je potřeba odlíčení několikrát opakovat. Pleť nijak nenarušuje, nevysušuje a zanechává jí příjemnou na dotek. V koupelně už mi stojí další a pokud ho někdy chytnu v akci, koupím znovu. Jinak je podle mě lepší odličovací olej od Astrid a ještě k tomu za zlomkovou cenu. 
Astrid pěna na holení - co tak říci k pěně na holení. Pění pěkně, pokožku nevysušuje, příjemně voní a stojí pár korun. Neberte to. Osobně mi pěna vyhovuje více než gel, který jsem již také vyzkoušela. 
Syoss styling muse - pěnové tužidlo od Syoss mi stihlo vyschnout než jsem ho dopotřebovala a víte co, byla jsem vlastně ráda. Teď mám od té samé značky nové a mnohem lepší (brzy na blogu). A mám takové tušení, že se tenhle kousek už ani nedá sehnat. Pokud ano, neberte ho. Vlasy zbytečně vysušuje. 
Batiste suchý šampon - objevuje se v každých spotřebovaných produktech. Jeden mi vydrží zhruba na měsíc a dle mého názoru jednoduše neexistuje lepší suchý šampon. 
Syoss volume lift suchý šampon - nouzovka když v drogérii nebyl Batiste. Spotřebovala jsem, ale vracet se k němu nebudu. Vlasy podivně slepuje a dobře vypadá jen hodinu po nanesení. Děkuji, nechci. 
Gardnier Fructis proti lupům - šampony od Garnier mi vždycky vyhovovali. Pěkně voní, vlasy pročistí. Zkoušela jsem tuto variantu proti lupům - což tedy, ne že by mi lupy zmizeli, ale šampon byl příjemný a vlasy po něm lehké a jemné. 


The Body Shop dead sea scrub -  můj kdysi nejoblíbenější peeling na tělo. Po změně soli voní sice pořád stejně krásně, ale jednoduchost používání se vytratila. Teď zvláštně utkvívá na těle a nedá se smýt. Je to práce. A na to nemá nikdo čas, protože na trhu je milion lepších peelingů. Bohužel, loučíme se na dobro a v mé koupelně už se nikdy neobjeví. 
L'oreal Elsévé maska - pro normální až suché vlasy Klasická maska, nic zázračného, ale také nic hrozného. Vlasy hydratovala, dobře se vymývala. Teď už zkouším jinou, takže uvidím, jestli si jí někdy jindy pořídím. 
Makeup Revolution korektor - o tomto korektoru jste si tu mohli nedávno přečíst. Je kvalitní, dobře kryje, přes den vydrží a neslévá se. Balení je strašlivě velké ale vydržel mi možná tak měsíc a to je tedy sakra málo. Možná že až bude akce, tak si ho zase někdy pořídím. 
HaM oční stíny - překvapivě kvalitní, přes den skvěle držely, byly pěkně pigmentované. Pokud váháte nad vyzkoušením, nebojte se toho. 
ColourPop oční stín - o  Colourpop tady toho bylo napsáno také mnoho a mnoho. Kdo má šanci, ať objednává za USA ceny jak jen to jde. Za mě bezkonkurenční produkt! 
Lush lemony flutter - skvělá věc na zatvrdlou kůžičku na konečcích prstů a kolem nehtových lůžek. Skvěle voní, máslíčko je jemné, rychle se vstřebává a ještě odvádí svou práci. Za mě top!
Mixa pleťový krém - opět jeden z produktů, které používám dokola a dokola. Mám vám to sem vůbec psát? Jemný pleťový krém, se kterým se dobře pracuje, jednoduše se vstřebává a zanechává pleť hydratovanou. 
Drops of youth pleťové sérum - drops of youth řadu vám také nemusím představovat, jelikož článků na toto téma na blogu také najdete habaděj. Bohužel se dostávám do věku, kdy budu muset nasadit něco silnějšího, ať se mi to líbí nebo ne, už mám nebezpečně blízko ke třicítce :-) Momentálně zkouším novou pleťovou řadu tak se nechce překvapit, jaká bude. 
NYX butter gloss - Chudák se mi zkazil. Léta, kdy jsem lesky na rty používala jsou nenávratně pryč, takže se momentálně snažím spotřebovat co můžu, abych produkty zbytečně nevyhazovala. Bohužel, u tohoto kousku jsem to už nestihla. 
Master Ink od Maybeline - třpytivé linky. Vypadali zajímavě, a když jsem je používala, byla jsem spokojená. Bohužel rovnoměrné rozložení třpytek nevydrželo a tak se musíme rozloučit, protože bych je už stejně nikdy nepoužila. A tuhá verze vedle měla mizernou výdrž, takže odešla do věčných lovišť taktéž. 

Jak se daří spotřebovávat produkty vám? 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Od Isany som tiež dopotrebovala penu, ako nebola zlá ale zle sa s ňou pracovalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěnu na holení od Astrid mám taky raději, než gel. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)