Neutrogena: Hydra Boost tělové mléko

pondělí, července 08, 2019


Krásný den všem, 
dnes bych vám ráda představila novou řadu Hydro Boost od Neutrogeny. Konkrétně začneme tělovým gelovým mlékem. Pokud hledáte vhodného pomocníka na boj se suchou pokožkou, třeba se vám tento kousek zalíbí. 


Když jsem naposledy brázdila uličky kosmetiky v drogérii nemohla jsem si nevšimnout novinky v portfóliu Neutrogeny, řady Hydra Boost. Zaprvé, tělové krémy od Neutrogeny byli vždy to nejlepší, co se dá v dané cenové kategorii sehnat. Za druhé, ty obaly jsou jednoduše božské! Ale vezměme to pěkně od začátku a popořádku. Tento ultra-hydratační gelový krém na tělo je určen pro normální až suchou pokožku. Má osvěžující a jemné složení s kyselinou hyaluronovou, která má ve vodě schopnost vázat až 1000 násobek své váhy. Balení 400 ml se prodává za cenu kolem 200 Kč. 


Co vám budu povídat, krém je opravdu skvělý. Pumpička perfektně aplikuje požadované množství jemného krému. Ten má skutečně gelovou strukturu, pěkně se leskne a dokud se ho nedotknete tak udrží svůj tvar. S krémem se dobře pracuje, jednoduše se roztírá, má příjemnou vůni, pokožku hydratuje a zanechává hebkou. Navíc při pravidelném používání si udržíte skutečně krásně vypadající pokožku, což se především teď v létě hodí :-) 


Já jsem naprosto spokojená a jakmile mi tenhle kousek dojde, poběžím si pro nový. Pokud taky hledáte pomocníka pro hydratovanou pokožku, nebojte se tohoto šmoulu vyzkoušet. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)