Elsévé volume collagen

pondělí, března 26, 2012

Dneska se podíváme na můj oblíbený L'oreal Paries Elsévé volume collagen sprej pro objem od kořínků. Docela dlouhý a složitý název, ale nebojte, aplikace a všechno okolo je jednoduchá. :-)

Co nám slibuje reklama: Na rozdíl od běžného kondicionéru sprej pro objem od kořínků ihned účinkuje jako podpěra pro kořínky a dokonale zajišťuje objem vlasů. Vlasy jsou pružné, jejich objem je větší a dokonalý účes drží po dobu 24 hodin.

Můj názor:  Jak jsem již několikrát psala, mám husté a opravdu těžké vlasy. Málo který šampón či kondicionér je dokáže zkrotit. Na tenhel sprej jsem narazila náhodou, nepamatuju si na žádnou reklamu, která by na něj probíhala. Nicméně, řekla jsem si, že musím s těmi svými "chrouny" něco udělat a rozhodla si koupit sprej pro objem, abych předešla svým (druhý den po umytí) splihlých vlasů. A L'oreal je známá značka a tak jsem sáhla po něm. A udělala jsem dobře! Sprej aplikuji na polosuché vlasy po umytí, před tím, než je vyfénuji a pak během dne podle potřeby. Můžu říct, že jsem vlasy podrobila mnoha zkouškám (vítr, déšť, sníh)-(až to zní jak reklama na Taft) a zůstaly tam, kde měly být, a objem se také nikam nevytratil. Původně jsem si koupila jen jeden, do Liberce na kolej, kde vlasy dostávají opravdu zabrat, ale nakonec mám doma hned tři a spotřeba je opravdu veliká. Pokavaď hledáte sprej pro objem, který vám  vlasy zároveň krásně zafixuje, sáhněte po tomhle a neprohloupíte.

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)