Vypotřebováno

čtvrtek, března 15, 2012

Dnes jsem se rozhodla napsat o produktu, který jsem tento měsíc vypotřebovala. Myslím si, že je tato rubrika zajímavá, protože osobně produkty, které mě neoslni, nemám problém vyhodit, popřípadě darovat dát, tudíž něco, co vypotřebuju do poslední kapičky považuji za opravdu kvalitní. :-)

A prví věc, kterou vám zde představuji, je Dermacol Commage Cleanser.

Co říká obal? 

  • Benefity Dermatologicky testováno – bez parfemace – s olejem z australského čajovníku a vyhlazujícími mikroperličkami – dlouhodobě nejoblíbenější čisticí gel
  • Typ pleti Pro všechny typy pleti
Zapomeňte na peeling, teď je tu gommage! Speciální čisticí gel s mikroperličkami, které mají schopnost na sebe nabalovat odumřelé kožní buňky (tzv. jemná gommage), je vhodné používat každý den. Nedráždí pokožku a narozdíl od peelingu GOMMAGE CLEANSER nepoškozuje kožní film. 

Můj názor :
Tento gel obsahuje velmi jemné perličky, které se při krouživém pohybu na obličeji perfektně rozetřou, vytvoří jemnou pěnu a dokonale obličej očistí. Velké plus je pro mě úžasná vůně čajovníku, snadná aplikace a snadné odstranění (vadí mi, když se peelingy na obličej "přicucnou" a špatně se smývají). Za mě tudíž pět hvězdiček z pěti.

You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)