Marble Mania

středa, března 14, 2012

Dneska oficiálně dorazli do DM drogerií novinky od Essence. Konkrétně se jedná o limitku s názvem Marble Mania. Já jsem ukořistila 4 kousky a můžu říct, že jsem s nimi nadmíru spokojená.
Takže, co tam vlastně všchno bylo?

1. Oční stíny
Tyhle se opravdu povedli. Takzvané "baked eye shadows", které nechybí v žádné kolekci žádné značky. I Essence je má ve stálé nabídce a já myslím, či doufám, že mezi ně zařadí i tyto skvělé barvičky z limitky. Dostupné ve třech barvách (01 seriously mixed up, 02 let’s get twisted and 03 swirl it, baby), jedna lepší než druhá. Krásná konzistence, výrazné barvy. Mohu jedině doporučit

2.Tvářenka
Essence tvářenky jso moje rozhodně nejoblíbenější (myslím ty klasické pudrové, či tuhé). Mají vždy hravý design, barvy a řekněme si to na rovinu, jsou opravdu cenově dostupné. Proto jsem čekala na tuto novinku. A Essence opět nezklamala. A já říkám ano, ano, ano. Jestli se těšíte na jaro a máte rádi hravé barvičky, tato tvářenka vám rozhodně nesmí chybět.

3. Řasenka
Na rozdíl od tvářenek se Essence s řasenkami chlubit nemůže a to bohužel ani u této limitky. Krásný obal, slušný kartáček, ale ve výsledku opravdu nic moc. Jistě, jestli chcete koupit řasenku mladší ségře která s líčením začíná, bude ráda, ale pro zkušenější přebornice v make-upu je to rozhodně věc, kterou můžou postrádat.

4.Laky
Pro mě jsou tyto laky až moc výrazné. Ale opět, je to jen můj názor. Jestli patříte mezi jejich milovnice, tak by vám určitě ve sbírce chybět neměli. Konzistence je dobrá, laky Essence totiž umí. :-)

5.Lesky na rty
Barvy v tubě mě naprosto okouzlily a představovala jsem si tu barevnou hru na svých rtech. Ovšem, po vyzkoušení testru se mé sny hned rozplynuly. :-( Barvičky po vysunutí aplikátoru zůstali v tubě a kde nic, tu nic. Zbyde vám jakási podivná barva v podivné podobě a na rtech nic moc. Za mě určitě ne. To už bych raději sáhla po lescích Stay with me nebo XXL Shine lipglosses.


You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)