Garnier Pure Shine

pondělí, března 19, 2012


V další dnešní recenzi se podíváme na novinku z vlasové kosmetiky od Garnier: Pure Shine šampon. Na začátek bych měla podotknout, že jsem (až doposud) byla zastánkyní vlasových přípravků všeho druhů od Welly, nicméně tenhle šampón mi doporučila kamarádka a já jsem nemohla jinak, než ho nezkusit. A víte co, neprohloupila jsem!


Co nám slibuje reklama: Fructis Pure Shine: pro vlasy dokonale lesklé Garnier Fructis Pure Shine obsahuje unikátní přírodní složku, která neutralizuje tvrdou vodu, zabraňuje ukládání vápenatých látek ve vlasech, a tím pomáhá k jejich dokonalému lesku. Značka Garnier používá ve svých produktech maximální možný podíl přírodních složek, takže Fructis Pure Shine neobsahuje žádné parabeny, silikon ani barviva. Naopak jeho hlavními účinnými složkami jsou aktivní výtažky z ovoce, například z citronu a jablka, fruktóza a glukóza a také vitaminy B3 a B6.
Šetrný k vlasům, šetrný přírodě.


Plusy: První věc, která mě osobně na šampónu uchvátila byl obal a vůně. Možná se vám to zdá nepodstatné, ale upřímně, jak nejčastěji nakupujeme? Očima! A ta úžasná vůně jablíček. Mmmm, do té se musí zamilovat snad každá z nás (měla jsem hodně kladných ohlasů jak doma, tak v práci). Dalším je pak konzistence průhledného gelu. Žádné "bílé ztuhlé mléko" jako u normálních šampónů, díky tomu jde z vlasů bezproblémů vymýt.. Stačí aplikovat jen malé množství a za chvíli už se na vlasech vytvoří hustá, bohatá pěna. Již po jednom použití byly mé vlasy opravdu jemnější, lehčí, a lesklé (musím podotknout, že mé husté lokny opravdu nezkrotí jen tak něco). Dalším příjemným zjištěním bylo, že si na vlasy po umytí nemusím aplikovat sprej pro zvětšení objemu, vlasy totiž zůstanou přirozeně nadýchané. A v neposlední řadě musím zmínit cenu. Kupovala jsem ho za 99 Kč/400 ml.

Mínusy: Musím říct, že po zhruba měsíčním užíváním jsem žádné nenašla.

Výsledek: Po sečtení celé řady plusů doporučuji všemi deseti!





You Might Also Like

0 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)