Chystáte se do Inglotu

úterý, května 22, 2012

Dobré ráno,
o otevření první české pobočky Inglot v centru na Chodově už bylo řečeno mnoho. U Rendy najdete rozsáhlou fotoreportáž z pobočky. Já jsem ovšem hledala video, které by mě celou pobočkou provedlo, protože přeci jenom barvy na fotkách někdy neodpovídají. A jak jsem zkoumala youtube, tak jsem narazila na velice povedené video od jedné z youtube bloggerek. Neříkám gurus, protože jsem upřímně o této holčině slyšela poprvné. Nicméně, podívejte se na video a nechte se unášet ....
P:S: Určitě jste si všimli, že slečna pochází z Kanady a světe div se, jednotlivé produkty tam mají dokonce dražší než jsou ceny u nás. Podle videa bych na druhou stranu ovšem řekla, že mají dokonce i větší výbě. Ale možná se mi to jen zdá.



P:S: Kdo se zúčastní skvělých slev u Vichy nakup za 300 a 150 Kč sleva?

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. O tých zľavách som ani nevedela :)
    super video

    OdpovědětVymazat
  2. no, do Prahy se teď nechystám, ale co jsem viděla na jiném blogu-ten výběr!!! Moc by se mi líbila mnou sestavená paletka INGLOT :) A škoda že ta akce není na Biodermu, to bych se aspoň dokopala si koupit micleárku .)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)