Shopping

sobota, května 05, 2012

Krásný večer dámy,
píši vám jen velice rychle. Teď jsem dorazila vyřízená a promoklá z práce (máme tu šílený slejvák), musím rychle do peřin a zítra na ranní. Chtěla jsem vás jen informovat o tom, že zítra konečně razím na Elle shopping week (u mě tedy shopping Sunday) a už se nemůžu dočkat. Doufám, že jste mi tam něco nechali a vše nevykoupili. :-)

Jestli jste už nakupovat byli, rozhodně mi napište co a kde jste pořídili, já se s vámi taky podělím.

Přeji vám krásnou dobrou noc a v pondělí u prvních zážitků nashledanou. :-)

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Doufám, že jsi to zejtra užiješ ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. krasny den i prajem :) dufam ze si kupis pekne vecicky a potom aby tu bolo veeeela clankov :) uzi si to ... aj ked mozno si uz tam :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)