Oslavy

sobota, května 12, 2012

Krásné odpoledne dámy,
dneska jen skokem na rychlo, máme totiž doma oslavičku. Sestřička slaví 6. narozeniny, takže máme doslova "barák plný dětí", všechno to tu řve a vříská, umíte si to představit. :-)
U té příležitosti jsem si řekla, že vám ukážu, s jakou kreací líčení jsem dnes přišla, abych na fotkách vypadala reprezentativně. :D

 Zvolila jsem lehčí, ale přitom víc propracované líčení v hnědém tónu, které se podle mě na takovou událost opravdu hodí.


A co že jsem použila?
Rimmel primer fix and perfect pro, 25hour foundation a stay matte powder (to je každopádně můj každodenní základ).  Dále rozjasňovač NYC colour wheel na vršek lícních kostí. Obočí jsem upravila bezbarvou "řasenkou" od avonu a jako základ použila brow definder. Podkladová báze na stíny od benefitu Stay donť stray. Na oči jsem použila quatro stínů od NYC ve verzi Colour Instinct. Bílý stín pod obočí a do vnitřku očí, jahodový stín přes celé víčko, koutky vystínovat hnědým stínem a černý jsem použila jako červnou tužku u kořínků řas. Vše jsem zakončila řasenkou Collosal Volume od Maybelline. Na rtech mám bezbarvý balzám od Balei a lesk na rty Fruity od Essence. 


Toť ode mne vše, přeji vám krásný den.


You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Moc krásné líčení! :) Jinak všechno nejlepší sestřičce :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásne fotky :) a všetko najlepšie sestričke ;)

    OdpovědětVymazat
  3. vsetko najlepsie sestricke :) to by som brala plny dom detii :) a inak pristane ti to :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší sestřičce :) Sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji, přáníčka vyřídím :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)