Balíme na dovolenou

pátek, července 27, 2012

Pokusila jsem se překonat "strach" a natočila pro vás video o tom, co si sebou beru na dovolenou, na kterou razím příští středu. Už je to nějaký čas, co jsem video točila, takže se nepohoršujte nad časovým posunem :-)
Doufám, že jsem vám udělala videem alespoň trošku radost :-)




You Might Also Like

9 úžasných komentářů

  1. Jsi sympatická :)). Proč jen ten peeling nikde nemůžu sehnat? :( Vždy mají v DMku jenom ten citronovej, ale protože jsem měla jedno tělový mlíko, tak citronový věci už nemůžu ani cítit :D. Na ten sprcháč jsem psala takovou kratší recenzi a až pojedu na dovolenou tak taky udělám článek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To je divné, u nás ho mají všude habaděj. Zkus se zeptat. A děkuji :-)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Tak krém a deodorant/antiperspirant jsem tam nedávala. Stejně jak kartáček nebo pastu. To je snad samozřejmost :-)

      Vymazat
    2. A odličovací tampónky samozřejmostí nejsou? :)) To nebylo vůbec myšleno ve zlém, já bych si klidně ráda poslechla, jaký deodorant se komu osvědčil :)

      Vymazat
    3. Tak někdo třeba používá na cesty ubrousky :D taky jsem to nemyslela špatně, jen říkám, jak jsem to myslela :-)

      Vymazat
  3. Páni a vejde se ti to vůbec do toho kufru či v čem to vezeš? :D Jinak skvělé video, máš příjemný hlas :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)