My Inspiration

pondělí, července 23, 2012

Poslední dobou se rozmohli články o tom, kde a u koho se jednotlivé bloggerky inspirují. Musím se přiznat, že tyto posty patří k mým nejoblíbenějším a objevila jsem díky nim i několik dalších prýma bloggerek, které rozhodně stojí za to sledovat. Dnes jsem se tedy rozhodla, že vás nechám nahlédnout do svého seznamu lidiček, které sleduji a u kterých hledám inspiraci já. Neřadila jsem je dle oblíbenosti, to by snad ani nešlo. Každá z dam má něco do sebe a já se bez nich svůj online život už ani neumím představit.
Protože by tento článek byl neuvěřitelně dlouhý, rozhodla jsem se ho rozdělit na dvě části. V té dnešní vám představím lidičky ze zahraničí. Příště vám představím české stálice, které sleduji a lidičky,  ke kterým chodím spíše za zábavou.
JulieG713


Julie byla vůbec první bloggerka, kterou jsem zhruba před dvěma lety začala sledovat. Je to studentka sociálních věd z Ameriky, která se díky své práci propracovala až mezi makup artisty. Nedávno také u Jesse's girl, což je značka jejíž pigmenty miluju, vydala svou vlastní kolekci laků. Vždy s potěšením zhlédnu především její perfektní tutorialy na líčení a DIY. 

EmilyNoel83


Emily je americká zprávařka a momentálně zřejmě můj nejoblíbenější človíček. Makeup má zvládlý od shora dolů. Na tutorialy je slouží více jak 1000 ks kosmetiky, kterou vlastní a na kterou má vyhrazený celý jeden pokoj. Často dělá videa typu levnější varianty drahých stínů, tvářenek, ... Mám ji ráda především díky její profesionalitě, vystupování, artikulaci a videím dotažených do posledního kousíčku. Zároveň je to velice chytrá a vzdělaná žena, která má přehled. Podle mě má opravdu málo pravidelných odběratelů, na to, jak perfektní je. 

FleurDeForce


Fleur je moje srdeční záležitost. Ne jen kvůli tomu, že bych jí mohla poslouchat od rána do večera už jen kvůli perfektní angličtině, ale především kvůli své bezprostřednosti. Fleur je studentka z Londýna, jejíž působení se pomalu ale jistě začíná rozšiřovat do celého světa. Nemá tuny makeupu jako ostatní gurus (což je mimochodem označení, které nesnáší), protože než si nějaký produkt koupí, důsledně ho "očekuje" u ostatních bloggerek. Vlastní zásoby hodně kvalitních a dražších věcí, jak ty perfektní dostupné. Teď začala i s vlogem, na který pravidelně přispívá se svým přítelem. Jsou moje online rodina :-)

Leighannsays


Leighan je naprosto, totálně, absolutně bláznivá slečna z USA, pro kterou je makeup hobby. V podstatě ani nevím, jestli to s recenzemi myslí vážně, ale už jen díky svému důvtipu a naprosto přemrštěné energii jí miluju. Sledujte její videa až do poslední vteřinky, protože každá ztracená sekunda je u ní hřích. 

TotalMakeupJunkie101


Ashley je úžasná studentka z USA, která má ve svých 18 letech snad 30x více kosmetiky než já. Nevynechá jedinou slevu a akci v Sephoře a proto se nedivte ani její zásobou high-end kosmetiky. Přiznám se, že nekoukám na její tutoriály, ale na její naprosto vyčerpávající a vševypovídající recenze. 

Pixiwoo


Kdo nezná tyhle šikovné sestřičky z Anglie, vystudované vizážistky, jako by asi ani neznal youtube. O těch se snad zmińuje každý. Pokud hledáte návod na perfektní líčení, rozhodně se podívejte na jedno z jejich milionu videí, nebo rovnou leťte do Londýna na jejich kurz :-)

Pixi2woo


Sonia je přítelkyně bratra již víše zmíněných Pixiwoo, to je náhodička, co? Je neméně zručná a leckdy má i nápaditější tutoriály (dle mého názoru). Její bezprostřední přístup a časté tagy a vlogy mě k jejím videím vždy poutají. Mimochodem, je to nejlepší kamarádka FleurDeForce. Sakra, ten svět je ale malý!

Gossmakeupartist


Wayne je po boku Pixiwoo druhý/první nejznámější anglický makeup artista. Na youtube přispívá každý den krátkými recenzemi nových produktů, tak týdně tutoriály. Ikdyž je to chlap, tak jsem od něj pochytila nejvíce kosmetických tipů. On se prostě nebojí experimetovat. A to jeho mrknutí vždycky na závěr :-*

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)