Sephora tvářenka

čtvrtek, července 05, 2012

Dneska vám představím druhý ze svých úlovků značky Sephora, tvářenku v odstínu 04 coral crush.

Jak již název sám napovídá, jedná se o oranžovou, přesněji korálovou pudrovou tvářenku. Na obalu má dokonce napsáno hydratující, dlouhotrvající tvářenka. Obsahuje organické a minerální pigmenty, tudíž by měla k pleťi jednoduše přilnout, vykouzlit zdravý vzhled a ledacos vydržet.


V Sephoře se prodávají ve dvou verzích. Jedny s matným zakončením, druhé s lesklým zakončením. Na výběr je celkem ze čtrnácti barev, což snad uspokojí všechny typy pleťi i vaše velké nároky. 

Už jsem psala v předchozím článku , už delší dobu jsem se poohlížela po oranžově zbarvené tvářence a tak jsem využila akce 1+1 a sáhla po té ze Sephory. Upřímně říkám, že nebýt akce, tak tam tvářenku nechám rovnou ležet. 


Designově mě moc neoslnila. Klasické černé, strohé balení, tvářenka má navrchu logo Sephora. Ovšem po prvním otestování jsem změnila názor. Tvářenka má nádhernou, sytou barvu, krásně se nanáší, je jemně namletá, takže se s ní velice dobře pracuje. Stačí jediný tah štětcem a broskvová barvička na tvářích je hned vykouzlená. Co mě překvapilo, je že má neutrální parfemaci. Opravdu nic z ní není cítit. Zvláštní, že? 
Doba, po níž vydrží v "akci" je příjemných 7-8 hodinek. Co víc si u pudrové tvářenky přát?

Mínusem je pro mě, stejně jako u rozjasňujícího pudru její "prašnost". Ano, je to pudrová tvářenka, ale musíte si dávat hodně velký pozor na to, jak jí nanášíte a snažit se po ní spíše kroužit, než "ďupkovat", aby se vám celá nerozpadla.

A ještě bych dodala, že rozhodně není hydratující, jak výrobce tvrdí na obalu. Ale to vám bylo jasné už od začátku, že? Pudrový hydratační produkt? :D :D


Získává 8/10 bodů, opět za prašnost. 

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. od sephory bych tvářenku taky ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  2. A cena?
    jinak moc pěkná recenze... docela mě to také rozesmálo - hydratující pudrová tvářenka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)