Revlon Super Lustrous lipstick

sobota, července 28, 2012

Při nedávné návštěvě Prahy, jsem navštívila obchod s kosmetikou Revlon, který doporučovala Rendy a pochopitelně si pár věcí odnesla. Dnes vám představím rtěnky Super Lustrous, které zde měli v akci za pouhých 20 Kč :-) velice směšná cena za Revlon a rtěnku obecně. Co za dvacku dostanete?

P:S: Musím se pochválit za fotky, nějak se mi povedly :D


První, přirozenější odstín je číslo 415 Pink In the afternoon. Již na obalu je napsáno, že má rtěnka krémovou konzistenci a můžu směle říct, že svému jménu dostojí. Je to opravdu velice dobře se nanášející, nevpíjející se a hlavně, NEVYSUŠUJÍCÍ rtěnka. Je zhruba o odstín světlejší, než přirozená barva mých rtů a má lesklé zakončení. Výdrž barvy je zhruba dvě hodinky, když se nenapijete. Barva ke rtům krásně přilne, lehce je hydratuje a dodá jim jemný, lesklý vzhled.


Druhá rtěnka je v odstínu 424 Amethyst Shell a má perlové zakončení. Na rozdíl od rtěnky první obsahuje lesklé mikročástečky, které reagují na světlo pod nejrůznějšími úhly. Barva je o dost intenzivnější, než u první rtěnky. Nicméně ani to, že má perlové zakončení jí neubívá na krémovosti a snadné aplikaci na rty.

Tyto rtěnky byli opravdu trefou do černého, takže pokavaď míříte do Prahy, tak se v krémečku určitě stavte, stojí za to :-) odemne získávají 10/10 a je škoda, že na prodejně přeci jen nemají trošku více barviček. 



You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Revlon má také kamenný ochod? To jsem nevěděla :( Každopádně ti moc závidím :) Revlon rtěnka a za dvacku... to bych to tam asi vykoupila :D

    OdpovědětVymazat
  2. to jsem moc ráda, že jsi s nimi byla spokojená jako já :) podle mě jsou za tu cenu fakt báječné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem zatím viděla Revlon jen na netu, kde je v Praze prodejna? Rtěnek není nikdy dost.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se prosím k Rendy, je na ní nahoře odkaz. Má to tam popsané. Já sama z Prahy nejsem, takže by to bylo trochu chaotické :D

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)