Boooooing

čtvrtek, září 20, 2012

Ahojky! Dneska pro vás mám letmý pohled na Booing, korektor od Benefitu. Určitě jste o něm již něco slyšeli, takže já se vám ho dnes pokusím přiblížit trošku víc. :-)


O co se vlastně jedná? Boi-ing je antibakteriální korektor na tmavé kruhy pod očima, pupínky a vůbec komplexní nedokonalosti pleti. Jedno balení obsahuje 3g/650 Kč?? (nejsem si zcela jistá) produktu a u Benefitu jej naleznete v pěti provedeních, to mé je v odstínu 01. 


Tento korektor se naprosto jednoduše aplikuje prstíky. Pochopitelně, nikdo vás k tomu nenutí, ale věřte mi. Na první pohled je "tvrdý" a špatně se nabírá štětečkem, proto jsem přištoupila k prstové variantě (teplo z prstíků ho krásně nahřeje a docílíte tak bezproblémové aplikace a snadného rozetření tak, jak potřebujete). Někdo by si mohl stěžovat na "hutnou" konzistenci, ale mě bezproblémů vyhovuje. Dá se totiž opravdu skvěle rozetřít! V průběhu dne se neslévá ani nikam neodchází. Zkoušela jsem ho bez/s makeupem/pudrem a fakt je, že není potřeba ho pudrem zafixovat. Slečny se sušší pletí by s ním možná mohli mít problémy (konzistence), takže doporučuji vyzkoušet v Sephoře, abyste věděli, do čeho jdete. 

Díky tomu, že je konzistence sušší, se vyhýbám aplikaci pod očka (tam je přeci jenom lepší použít tekutý korektor) a používám ho výhradně na pupínky, se kterými to umí pěkně. Ostatně i Benefití slečna to tak v Sephoře tvrdila. :-)

Jediná věc, kterou bych mu vytkla je překvapivě balení, které je šroubovací, byl by to totiž perfektní pomocník na cesty, ale díky balení to (alespoň u mě odpadá). Výklopné výčko by bylo lepší!


You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. A kolik stojí? Už jsem o něm slyšela, ale pořád váhám, zda-li přinese nějakou přidanou hodnotu ve srovnání např. s proslaveným nekonečným korektorem od Dermacolu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OU, tuším 650? Nejsem si zcela jistá, ale něco takového. S korektorem od Dermacolu zkušenosti bohužel nemám.

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)