Podzim 2012?

úterý, září 25, 2012

fall 2012

Tento týden jsem přečetla tuny časopisů a mnoho internetových článků o nadcházejících trendech na letošní podzim (nemůžu přeci zůstat pozadu). Řeknu vám, trendů je asi milion, nicméně já jsem na blog vybrala ty, které mě zaujaly nejvíce a jakými se určitě nechám čas od času inspirovat. 
Prvním trendem je super tmavě vínová (moruší) na rtech. Pro mě je tato volba docela "odvaz" protože tmavým barvám moc neholduji, ale změna je život, takže proč nezkusit i tuto netradiční variantu? 
Smokey eye je klasika každého podzimu, která se snad nikdy neomrzí. Každý rok se k ní vracím a čím níže klesá ručička teploměru, tím více tmavých barev přidávám na očka. Toto líčení musí milovat snad každý. :-)
Růžová na líčka je také klasika, ikdyž jsem viděla i slečny, které i v zimě holdují tmavým odstínům tvářenek. Proti gustu ... Já osobně už na podzim odkládám bronzer a postupně barvičky opouštím až k té nejsvětlejší růžovce, kterou zrovna doma najdu. Není tahle od Dior úúúžasná? 
Co mě překvapilo je fakt, že prý budou v módě culíčky a copánky zapletené do nerůznějších variací spojené s krásnou vlasovou ozdobou. Musím se přiznat, že já zrovna na hraní si s vlasy nejsem expert, ale asi shlédnu pár videí a tutoriálů, abych si oživila své zručnosti. 
Barevné špičky nehtíků jsou dalším trendem. Jak se vám líbí? Osobně se asi vyvaruji zářivým barvám a vymyslím něco v tmavé variaci na dané téma. Francouzská manikůra na všechny způsoby? 
Posledním trendem, který jsem vybrala je smokey eye, teď už ovšem s barvičkami a povím vám, tohle mě opravdu nadchlo. Rozhodně se pokusím tento trend vykreslit na sobě a podám podrobnou zprávu o tom, jak se to povedlo. Tento look mi přijde naprosto dokonalý a upřímně, sama bych na něj asi ani nepomyslela, ale když jsem viděla tolik modelek, které ho nosily a vypadaly dokonale. Achh...

You Might Also Like

5 úžasných komentářů

  1. Ta vínová na rtech k podzimu jde, ale taky nevím, zda bych do toho šla. Mám (asi mylnej) pocit, že je to jen přeci pro ženské o generaci starší než jsem já...

    Ale zkusit bych to mohla, že jo?

    OdpovědětVymazat
  2. U mě vždy vítězí praktičnost nad trendy, takže se asi moc neispiruju, i když jsem teď z toho dostala docela chuť pořídit si nějakou pěknou ale stále praktickou ozdobu do vlasů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trendy se neřídím úplně doslova, ale malá inspirace nikdy nezaškodí

      Vymazat
    2. To je fakt, třeba vínové puse se teď bráním mnohem míň, oblíbila jsem si Graped up Chubby stick, tak možná to přece jen souvisí :-)

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)