Maybelline Baby Lips Balm Crayon

pátek, srpna 18, 2017

Krásné páteční ráno, 
máme za sebou další prázdninový týden, další pracovní týden, který ukrojil z roku 2017. V pondělí jsem vám slíbila, že se vydáme na vlnu recenzí a svůj slib hodlám dodržet, proto dnes ukrojíme z další novinky z dílny Maybelline a podíváme se na zoubek Baby lips Balm Crayon.

Jsem si jistá, že vám tato novinka neunikla. Pokud se rády potulujete po drogériích, určitě jste tyhle kousky viděli na nových displejích a pokud právě čtete tuto recenzi, tak jste určitě milovníkem kosmetického světa a recenzi již možná přečetli na jiném blogu. Já jsem vždy byla a vždy budu zastáncem názoru, že je každý produkt potřeba opravu do posledního kousku vyzkoušet a podrobit nejrůznějším testům. Proto většinou mé recenze nejsou v blogo sféře první, ale za to se vždy můžete spolehnout na to, že budou pravdivé. Stejně tak, jako tato. 


Maybelline do své řady Baby Lips přivedl další sestřičky, kterým dal název Balm Crayon. Myšlenka je tedy velmi jednoduchá a zní asi takto: balzám v tlusté tužce na rty, který je bude dostatečně hydratovat pomocí přidaných olejů a přitom bude dost pigmentovaný na to, aby rty zahalil do intenzivní barvy. Balzámy jsou obohaceny o bambucké máslo, které zajišťuje hydrataci - přírodní oleje z ovoce pak mají na starost dlouhotrvající lesk. Prodejní cena je 139 Kč za kus (bohužel se mi nepodařilo dohledat, kolik přesně gramů jedna tyčinka obsahuje). Krom Balm Crayonu Maybelline přichází na trh i se Sport variantou. Tyhle tyčinky obsahují 20 SPF - jaká škoda, že SPF neobsahují i tyto balzámky, hned by ode mne dostaly body do plusu. 


Od shora dolů: 
025 Playful Purple
015 Strawberry pop
010 Sugary Orange
030 Creamy Caramel
020 Pink Crush


Již ze swatchů výše vám musí být jasné, že balzámy jsou ultra pigmentované a nebudu lhát, na rtech vytváří velmi příjemný pocit. Vzhledem k tomu, jak hodně jsou pigmentované a přitom mají stále jemnou a křídovou texturu balzámu, se však, bohužel, stávají téměř nenositelnými. Na rtech vám zvýrazní každou nedokonalost. Přesto, že se jednoduše a lehce nanáší, díky hydratačním olejů se na rtech okamžitě "rozpouští", slévají do záhybů rtů a vypadají jednoduše ošklivě. Na fotce níže můžete vidět jak vypadá na rtech nejméně výrazná barva, 030 Creamy Caramel. Už ta je dost katastrofální a teď si představte, že nosíte výraznou fialovou. Není to pěkný pohled. A nebojte, o rty se starám, pravidelně používám peeling - jelikož to ani jinak při nošení tekutých rtěnek nejde a jsem si jistá, že mám rtíky v naprostém pořádku. Bohužel, tento výrobek vám doporučit nemůžu. 

*
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Babylips mě nebraly nikdy, přiznám se, že pro mě to jsou rtěnky pro děti.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak s těmito balzámky žádné zkušenosti nemám, ale vypadají hezky :) líbí se mi ten fialový odstín!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. A já se na ne zrovna těšila :/ Škoda :(

    LITTLETHINGSFOREM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)