Freeman Apricot creamy scrub

pondělí, února 19, 2018

Krásné dobré ráno, 
mám za sebou úžasný víkend proležený v posteli s rýmou a kašlem a dnes ráno už pěkně šupky dupky do posledního semestru. Neuvěřitelné, když to všechno dobře půjde, tak budu v červnu paní inženýrka, nebo v září :D nebo tak nějak. 


Dnes bych se s vámi ráda podělila o mé dojmy z používání pleťového peelingu od Freemana, který je v kosmetickém světě poměrně proslavený a je to vlastně jeden z prvních produktů, o kterých jsem kdy slyšela z blogového světa. Tudíž se dá říct, že největší boom byl kolem něj tak před pěti lety. Oops. Co naděláte, jeden nemůžu vyzkoušet naprosto všechno a hned a tak i u mě přišla řada na tohoto krasavce až letos. 


Jak z názvu vyplývá, tento meruňkový scrub má být jemný a hebký a velmi citlivě obnovovat pokožku pleti a odstraňovat odumřelé buňky. Obsahuje přírodní rostlinné ingredience: rozdrcené skořápky vlašských ořechů, extrakt z meruněk a vitamíny C a E. Spojení těchto ingrediencí má zajistit dokonale vyhlazenou pleť a podporu její regenerace. Peeling je vhodný pro všechny typy pleti. 


Jak jsme již u těchto produktů zvyklí, nanáší se na navlhčený obličej a dekolt, vmasíruje se krouživými pohyby buď prsty, nebo houbičkou, jak je komu libo. Nakonec pak stačí opláchnout teplou vodou a důkladně z pleti odstranit. Pro ideální výsledky se po peelingu aplikuje maska.


Složení scrubu je opravdu velmi jemné. Myslím si, že i z fotek je jasně viditelné, že se obrušovací zrníčka skrývají v hromadě krému, který je pojí dohromady. Peeling bude tedy skvělý pro ty z vás, kteří mají citlivou pleť a nemají rádi pořádné obrušování. Abych totiž byla upřímná, mě osobně peeling přijde takový nijaký, jelikož je opravdu velmi jemný a mám s ním pocit, jakože svou práci nedělá tak dobře, jako třeba St.Ives. Pokud ho však používám poctivě každý druhý den, zvládne mi pleť udržet čistou. 



Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Značku Freeman mám moc ráda, co se týče pleťových masek :) Scrub jsem ještě nezkoušela, ale láká mě :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)