Měsíce s Yankee (recenze čtrnácti vůní)

středa, února 21, 2018

Krásný dobrý den, 
dnes tu mám po pěkné řádce měsíců netradiční článek, ve kterém se budu věnovat svíčkám. V říjnu jsem vám na instagramu slíbila, že se propálím všemi vosky (alespoň těmi podzimně-vánočními), oops to už je únor?,  které doma mám a podám vám report o tom, jaké jsou. Veřejné závazky mi docela pomáhají, protože se mi skutečně podařilo vosky propálit (chválím se) a navíc jsem se díky tomu odtrhla od myšlenek na nákup dalších a dalších svíček, když jsem měla tuhle velkou zásobu doma (klasické svíčky ve skle mi prostě více vyhovují, s těmi vosky je více práce). No, co vám budu povídat, už mám doma krásně vonící zimní zástupce, plán byl však splněn a proto proběhl nákup bez výčitek. 


Yankee vosky se prodávají za cenu kdekoli kolem 45-60 korun v závislosti na tom, kde nakupujete. Vosky se vkládají do aromalamp,  kde se vosk rozpustí a prostor vyplní vůní. Dle intenzity si můžete své chvilky zpříjemnit na dvě hodinky až půl dne. Osobně vosky vždy lámu na čtyři části, protože mám mističku v aroma lampě moc malou a vosk je tak velký, že se mi tam ani na půl nevejde. Ve voskové variantě naleznete všechny vůně, které se prodávají.  Je to tedy skvělá možnost, jak levně zjistit, jaká vůně by se vám mohla líbit. Předem však upozorňuji na to, že vosky se od svíček někdy razantně liší - některé vosky voní skvěle a svíčky jsou až moc intenzivní a někdy je to dokonce naopak, o tom už více v článku. 


November Rain - hned na úvod tu mám příklad vosku, který je tak intenzivní, až se vám zatočí hlava. Tahle úžasně svěží a přitom těžká vůně se vám rozline po bytě ani nebudete vědět jak. Voní celý den a provoní i ten největší prostor.
Fireside Treats - voní opravdu jako cukr rozpouštějící se na marshmallow při táboráku. Je extrémně sladká a vtíravá.
Apple and Pine Needle - jediná ze svíček, u které mi přítel řekl, ať to sfouknu, že to nedává. Patří mezi ty velmi silné, určitě vhodná jen do velkých prostor a silně voní po jehličí, jablíčko ani ťuk.
Pumpkin Ginger Bark - zázvor patří mezi mé oblíbené vůně a tady je pěkně jemňoučky a prosládlý vanilkou, vůni už u nás nekoupíte, takže není potřeba vychvalovat


Sweet Apple - pro mě ve vosku obrovské zklamání, jelikož svou slaboučkou vůní neprovoněla ani náš 25 metrový obývák. Škoda, pokud k ní strčíte nosík tak je vůně úžasně sladká a příjemná.
Icicles - za mě naprosté zklamání, nebyla absolutně cítit ani v malé místnosti, tudíž vlastně ani nemůžu říct, jaká byla :D
Angel Wings - naprostý hnus a humus. Jedná se snad o jednu z nejhorších vůní, kterou jsem od YC zažila a to jsem jich zkusila opravdu hodně! Voní jako byste se ocitli v roce 1950, strašlivě starodávně a hnilobně. Netuším jestli je to spojení kvítí a vanilky, co mi tak vadí, ale nemůžu vám ji doporučit.
Sparkling cinnamon - jedná z mých oblíbených. Voní výrazně (to ta skořice) je příjemně kořeněná hřebíčkem a jednoduše je to vůně, pod kterou si představím domov. Skvělá!


Mistletoe - jemná, nevýrazná avšak velmi příjemná stromová vůně, mnohem lepší varianta než Apple and Pine Needle, která je velmi výrazná
Christmas Rose - jemná, nenáročná vůně, která je příjemná a s poměrně silným podtónem růže, který nabývá na intenzitě s dobou pálení. Pokud milujete růže, bude vaší oblíbenou.
Holiday Sage - vůbec nejjemnější vůně ze všech a to tak, že nám provoní ztěžka koupelnu a cítím jí pouze když k ní strčím nosík - pak ale voní krásně vánočně - z vánočních  zelených nejméně náročná
White christmas - opět vůně, ze které nic necítím a ze které jsem zklamaná, opět je již vyprodaná a jestli půjde zpět netuším, takže se nemusíte obávat, že byste nákupem sáhli vedle
christmas memories - jedna z mých nejoblíbenějších - je velmi intenzivní i ve vosku a opravdu provoní celý byt - je kořeněná a jako dělaná pro atmosféru vánoc
Snow in love - za mě tedy ne, dle popisu má mít dřevité tóny - ovšem jako většina bílých variant, je prostě extrémně slabá a jsou to prostě vyhozené peníze


Tak tedy, jsem ráda, že se mi mé sliby podařilo splnit a jdu se vrhnout na testování dalších krásek. Poučení? Bílé svíčky a vosky jednoduše nejsou pro mě :-) Jak to máte s Yankee svíčkami vy?
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

1 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)