Kolik kosmetických produktů se dá za rok spotřebovat?

pondělí, ledna 14, 2019

Taky si občas říkáte, kolik z produktů, které máte doma, jste schopni za rok spotřebovat? Nachytáte se, tak jako já, občas v krámě nad další novinkou, kterou na nás útočí výrobci a přemýšlíte nad tím, jestli potřebujete ten třicátý krém a padesátý sprcháč? 
V loňském roce jsem se tedy rozhodla pečlivě sledovat to, co spotřebuju. Obyčejně řeším vždy měsíc zpět a říkám si, jak jsem pomalá, takže jsem se rozhodla potěšit sama sebe ročním přehledem, ve kterém je přeci jen vidět více produktů. 
Pokud si dobře vzpomínám a vím, že si dobře vzpomínám, protože jsem si to zapsala i do článku tady na blogu, tak jsem si za cíl dala v roce 2018 spotřebovat alespoň 45 kusů pečující kosmetiky. Jak jsem dopadla na poli dekorativky, která se přeci jen spotřebovává hůře, jste si již mohli přečíst. Takže, jak jsem na tom s pečující kosmetikou? Kolik z těch sto padesáti olejíčků jsem spotřebovala a a nejsou moje zásoby přeci jen pořád velké? 



















Pokud počítám dobře, tak mám splněno a spotřebovala jsem celkem 47 produktů. Tudíž cíl na letošní rok by mohl být třeba 55, ať se nedržím při zemi :-) Ani mě nepřekvapuje, že nejvíce produktů je z řad micelárek a odličovačů, stejně tak sprcháčů a suchých šamponů. Kolik balení Batiste může člověk potřebovat? Očividně se ale potřebuju začít více mazat, protože krém je na listu jen jeden. Copak se to stalo? Jo a mimochodem, jaký šampon máte nejraději? Hledám ten pravý a jediný. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

6 úžasných komentářů

  1. Teda, to koukám, to vážně za celý rok spotřebuješ tak málo sprcháčů a JEDEN JEDINÝ pleťový krém?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedá mi to nezareagovat - taky mám podobnou spotřebu sprcháčů a jako šmudla si nepřipadám - sprchuji/koupu se dvakrát denně, pokaždé dávám na peelingovou žínku 2-3 malé plcky velikosti asi dvoukoruny. Na žínce to dobře rozpění, bez problémů s tím namydlím a umyji celé tělo. Taky nemusím řešit, jestli sprcháč vysušuje nebo ne, v tom použitém množství problémy nedělá žádný. Nepotřebuji tělová mléka a krémy a téměř je nepoužívám. Zase mi vrtá ḧlavou, co se sprcháčem dělají ti, kteří jich spotřebují několik do měsíce - myjí se tím místo vody:)?

      Vymazat
    2. Teď jsem to spočetla a je jich 5, tak to fakt není zas tak malé číslo, přehlédla jsem se, ale rozhodně jsem to nemyslela nijak špatně, jako že by se někdo nemyl nebo tak:-)

      Vymazat
    3. Vidím tam pět a pět kousků, což mi přijde tak akorát :-)

      Vymazat
  2. Zas takové množství nemáš :-) ale spotřebovala jsi a žároveň vyzkoušela zajímavé produkty.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)