Jeffree Star Velour Lip Scrub

pondělí, ledna 28, 2019

Krásné dobré ráno, 

dnes bych si s vámi ráda popovídala o produktu a vlastně i značce jako takové, se kterou jsem měla tu čest přijít do kontaktu poprvé v prosinci. Nejedná se o nic jiného, než značku Jeffree Star (každý milovník kosmetiky ví, že se jedná o populárního youtubera a rovněž v minulosti úspěšného performera). Na Jeffreeho má každý svůj vlastní názor. Je jiný, je zvláštní, je nevšední. Já jsem již dlouho  toužila vyzkoušet jeho produkty. Než vám v budoucnu představím něco, na co jsem se těšila jako malá holka, tak si pojďme popovídat o peelingu na rty. 


Když se ke mně v loňském roce dostala zpráva, že se tahle značka bude prodávat u nás, v síti Marionnauld, bylo mi jasné, že jdou všechny výmluvy stranou a konečně si budu muset pořídit všechny ty produkty, které mám na svém skromném wish listu a zkusit, jestli mi sednou, nebo ne. Navíc v listopadu při Black Friday probíhala sleva i na tuto značku a tak jsem neváhala a několik kousků objednala. Nejspíš byl zájem o produkty extra velký, protože jsem svůj vytoužený balíček obdržela až týden před Vánoci. O to krásnější dárek to ale byl. 


Vlastnosti a cíl používání peelingu na rty vám asi nemusím představovat, ale pojďme si připomenout, že takový peeling má šetrným způsobem odstranit odumřelé částečky na rtech, které při aplikaci rtěnek (a to hlavně tekutých) dělají na rtech pořádnou neplechu. Abych vám řekla pravdu, sehnat pořádný peeling na rty je poměrně těžká záležitost. Dříve jsem používala Lush, ale hrozně rychle jsem ho díky velkým částečkám spotřebovala. Pak jsem přesedlala na peeling od Elf v tyčince. Ten je vlastně super, ale velmi rychle vysychá a ingredience mi v porovnání s cenou nepřijdou tak skvělé. 


Když jsem se tedy rozhodovala nad tím, který ze slavných produktů zkusím, musela jsem zkusit i tento peeling. Je veganský, bez parabenů a lepku. Bez slev se prodává za 399 Kč, což je poměrně vysoká cena. Musíme si však uvědomit, že kalíšek ukrývá 30g produktu. V porovnání Elf stojí "jen" 129 Kč, ale balení obsahuje jen 4,4 gramy produktu. Lehkou matematikou si tak spočítáme, že JS peeling je v podstatě mnohem levnější. 


Scrub používám měsíc a jsem velmi spokojená. Vybrala jsem si variantu Mochito a parfemace je tedy přesná. Peeling je chladivý, jemné částečky se dobře do rtů zapracovávají a zanechávají je jemné. Při používání se vždy cítím, jako bych si je masírovala cukrem s mátou - jednoduše Mochitem. Rty mám po použití vždy připravené k nanesení rtěnky, pěkně čisté a bez odumřelých částeček. Tenhle peeling je veganský a po použití jej nemusíte umýt, ale dá se i v klidu sníst. Za sebe jej tedy mohu s klidným srdcem doporučit :-)


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)