Nákupy, novinky, testování

pondělí, ledna 07, 2019

Krásné dobré ráno pokud právě snídáte, 
vítám vás u dalšího nového článku. Ke konci roku se mi úspěšně podařilo dát dohromady několik kousků, které pro mě budou naprostými novinkami, takže jsem si řekla, že bychom si je mohli představit a sesumírovat si, jaké testování mě čeká a jaké články pro změnu čekají vás. 
Kdysi v dávných letech jsem na blogu poctivě vedla rubriku, kde jsem si zapisovala vše, co jsem si pořídila a co kde dostala, abych mohla balancovat. Tak se na to pojďme podívat. 


Musím uznat, že můj vztah ke značce Makeup Revolution nebyl nikdy moc vlídný. Nevím proč, ale nijak mi k srdci nepřirostla, nezaujaly mě ani výrobky, ani provedení. To se však poslední dobou začalo měnit a já si řekla, že bych měla dát několika výrobkům přeci jen šanci mě oslovit a značku, která se v našich drogériích prosazuje čím dál tím více přeci jen vyzkoušet.
Začínám možná trošku netradičně, ale když jsem viděla v našem Rossmannu tyhle rose-gold štětce v akci za 99 Kč z původních bezmála 450 Kč řekla jsem si, že je rozhodně musím mít, i kdyby jen na parádu. Prozatím poctivě zkouším a jsem velmi spokojená.


Velmi dlouho jsem také na svém seznamu "k vyzkoušení" měla makeup od Milani Conceal perfect 2v1, na který jsem slyšela samou chválu. Měl by být pořádně krycí a dlouhotrvající. Úžasné recenze jsem slyšela i na rozjasňovač, takže doufám, že mě oba produkty potěší - ještě jsem je nestihla rozbalit.


Když už jsem byla v tom objednávání věcí, které jsem chtěla dlouho vyzkoušet, musela jsem do pomyslného košíku přihodit i makeup od Wet'n'Wild a stejně tak opět rozjasňovač. O obou produktech jsem slyšela samé chvály už před dvěma lety, když jsem byla v USA, ale tou dobou nešly vůbec nikde sehnat. Největší vlna asi pominula, takže jsem si je objednala pěkně domů a teď už se těším na to, jaké budou. 


O Milani jsem mluvila o kousek výše, ale i na tenhle fixační sprej pěje ódy nejedna makeupová nadšenkyně. Mě velmi překvapila příznivá cena. Momentálně porovnávám tento kousek s Fix Plus od Mac tak uvidím, jaký zasáhne mé srdce více. Dále tu mám úžasný scrub od Jeffree Star. Videa na youtube pravidelně sleduji a hrozně mě potěšilo, že se tato značka začala prodávat i u nás. Nakonec pak linky od MR, které poctivě testuji stejně tak, jako zmiňované štětce. Překonají úžasnou Kat von D? Co myslíte? :-)


Z pečující kosmetiky tu pak mám černou masku od Garnier. Ta sice není zcela nová, ale u mě doma rozhodně. Poslední měsíce jsem se snažila spotřebovat své Lush zásoby (na recenze se určitě také těšte), takže se na cokoli jiného nedostávalo místa. Teď už jsem však vyzkoušela snad vše, takže se mi uvolnilo místo i pro pečující testování. Černé masky plné uhlí jsou k vidění naprosto všude, takže doufám, že i tato drogérková varianta bude stát za to. 


V neposlední řadě se moc těším na nové produkty z Lush, které jsem našla pod stromečkem. Mám tu na zkoušku tuhý parfém I'm Home, tónovací krém Charisma, čistič na obličej Ultrabland, dále pak klasiku v podobě bombyby a hydratační koupelnový olej a další věcičky, které se ani na fotku nevešly. Od Lush mám v oblibě především peelingy a masky, tak jsem zvědavá, jaké budou tyto kousky. 
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

4 úžasných komentářů

  1. Make Up Revolution mňa zas naopak láka a už len premýšľam, čo prvé vyskúšam, lebo napriek tomu, že ma značka láka, ešte nič som si nekúpila :D Štetce vyzerajú skvele!
    Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Ty rosegold štětce jsou krááásné :)

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemohla jsem je tam nechat :-) Vše nejlepší i tobě!

      Vymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)