Project Pan 2019 - co musí pryč!

pondělí, ledna 21, 2019

Krásný den všem, 
o víkendu jsem hrabala a hrabala, přerovnávala a hledala a vybrala jsem produkty, které musí letos bezpodmínečně z domu - produkty pro můj Project Pan 2019. Vybrala jsem všechny kousky, které mám doma nebezpečně dlouho, produkty, které nepoužívám ale i produkty, které jsem si oblíbila. Několik kousků se taky ještě zatoulalo z loňské výzvy. Jako každý rok jsem z každé kategorie vybrala jeden kousek - ten bude mým cílem spotřebovat. Cokoli navíc již bude bonus. Doufám, že se mi letos povede dobře!


Primer: L'oreal Infallible
Makeup: Covergirl Outlast 3v1
Korektor: Maybelline Master Conceal
Pudr: Maybelline Fit Me
Bronzer: Too Faced Chocolate Solei
Tvářenka: NYX Rose Garden
Rozjasňovač: ColourPop Lunch Money


Co se týče očních stínů, dovolila jsem se letos docela rozjet. Došla jsem totiž z závěru, že mě jednotlivé stíny vůbec nebaví a nejčastěji sahám po paletkách. Takže se jich jednoznačně potřebuji extra rychle zbavit. Takže tu mám pěkný zástup různých značek i provedení. Z klasických pudrovek HaM, Milani a L'oreal, z krémovek Oriflrame a taktéž pár kousků od Colourpop které musím vyporoučet dříve, než mi vyschnou. 


Z produktů na rty jsem si letos vybrala své tekuté rtěnky rovněž od ColourPop, mám je již extra dlouho a nechci je vyhodit jen tak, bez toho, aniž bych si je pořádně užila. No a nakonec se odvážně vrhnu do spotřeby svých poloprázdných lesků, které mi doma tak akorát překážejí. Mám tu krásné kousky od Rimmel, L'oreal i Mannhattan. 


Pevně věřím, že se mi letos podaří produkty spotřebovat. Ostatně, jak na tom budu, si řekneme zase za rok, až se dostanu k bilanci. Nikdy si však nestanovuji malé cíle a tak i letos udělám vše pro to, aby se má sbírka podstatně zmenšila. 
Jak jste na tom se spotřebou vy? 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Ja nejako nemám veci nazvyš. Väčšinou si kupujem to, čo práve potrebujem ale priznám sa, že som mala minulý rok v lete nejakú úchylku na krémy na tvár a teraz chcem zas iné, čiže musím s tými čo zostali niečo vymyslieť :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)