Mac Prep+Prime Fix+

pondělí, února 18, 2019

Krásné dobré ráno, 
naproti všeobecnému přesvědčení, že "blogeři" zkouší neustále jen samé novinky a sami už ani nevědí, co je dobré a jaká stálice na trhu stojí za to, věřte tomu, že ne všichni jsou takoví. Tak například já, mám seznam dlouhý skoro až na zem zaplněný produkty, které bych chtěla zkusit. Naprostá většina z nich je však prověřená časem a mnohými považována za to nejlepší, co kosmetické firmy nabízí. Jedním z takových produktů je i Prep+Prime Fix+ od Macu. 


Fix+ je v podstatě fixacní a hydratační sprej. Je to jemný mist, který je plný vitamínů a minerálů, zeleného čaje, heřmánku a okurky, který zjemňuje a oživuje pleť. Makeup na pleti vám nejen jemně zafixuje, ale navíc mu dodá "šťavnatost" a zjemní jednotlivé kontury od použitých produktů. Sprej se dá používat na tisíc způsobů. Před aplikací makeupu, po aplikaci na fixaci, samostatně na hydrataci pleti, či v koncentrované formě pro dokonale pigmentované a dlouho-držící oční stíny. 


Pro mnohé to možná bude úplná blbost, ale musím říci, že za těch 400 Kč je to velmi milý společník, se kterým se dá provádět mnoho věcí. Osobně jej nejvíce využívám pro fixaci makeupu, případně pro oživení pleti mezi prací a večerem, když nemám čas makeup obměnit. Můžu vám ho s klidným srdcem zcela doporučit. 


Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. Určitě skvělá věc! Já mám teď od I heart revolution se zeleným čajem a super, ten tedy funguje jen jako fixátor makeupu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já fixátory používám velmi často, tenhle jsem nezkoušela..ale přiznám se, žee už jsem ho párkrát měla v košíku, ale pak mě odradila cena a zase jsem ho vyhodila, že to počká :D

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Já značku Mac mám moc ráda, ale pouze co se rtěnek týče :-) s ostatním sortimentem od Macu zkušenosti nemám.. Ale mám zkušenosti s fixátorem od Nyxu a ten je také parádní!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)