Makeup Revolution štětce

pondělí, února 25, 2019

Ahojky všem, 

nedávno jsem vám tu přislíbila recenzi na štětce Makeup Revolution, které se vám v článku o novinkách zalíbily - a protože jsem si je oblíbila i já, nemůžu jinak, než vám je představit. Dobré věci by si člověk nikdy neměl nechávat pro sebe, aby si i ostatní mohli užít to, co za něco stojí. Na stránkách Makeup Revolution najdete desítky a desítky štětců, které si od této značky můžete pořídit (USA stránky zasílají i k nám, případně můžete využít některé z předražených českých stránek, pššššššt. Já jsem tyhle kousky koupila ve výprodeji Rossmann, jeden mě přišel na 99 Kč, původní cena byla kolem 450 Kč - což je mimochodem pěkná darda na drogérku). Štětce, které vám tu dnes představím, jsou z kolekce Ultra Metals. 


Ruku na srdce a přiznejte si se mnou, není provedení naprosto úžasné? Většina štětců je elegantně černá či jednoduše bílá, avšak tahle metalická kolekce je v rose-gold provedení a myslím si, že nad tím nejedno dívčí/dámské srdce zaplesá. V celé kolekci najdete 5 štětců, já jsem si vybrala plochý Flat Contour Brush na dokonalé kontury obličeje a také trojúhelníkový Ultra Sculpt 


Jak samotné názvy štětců napovídají, každý je určen na něco jiného. Úzký, plochý konturovací štětec je určen pro dokonalé nanesení konturovacího pudru. Díky jeho velikosti se ideálně trefíte na spodní část lícní kosti a můžete konturovat dle libosti. Pochopitelně se dá použít i na spánky či na bradičku. Ultra Sculp štětec se dá používat na tvářenku či rozjasňovač. Jelikož má trojúhelníkový tvar, volím ho  pro nanášení rozjasňovače, jelikož se opět jedná o téměř ideální tvar pro vršky lícních kostí ( za mě by mohl být jen o trošku menší). Štětce mají tisíce a tisíce štětinek, jsou pěkně husté, štětinky neopadávají, nelámou se a i po 2 měsících používání jsou stále stejně jemné. 


Štětce jsou pěkně vyvážené, krásně padnou do ruky, rukojeť je masivní a máte s ní dobrou kontrolu nad nanášení jednotlivých produktů. Výkon i design je tedy na jedničku a musím říct, že se v budoucnu rozhodně podívám po dalších kouscích z této řady a velmi ráda je budu mít doma. :-)
Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

Děkuji za každý milý komentář :-)