January Empties aneb spotřebováno v Lednu

pondělí, února 04, 2019

Krásný den všem, 
leden je za námi a já tu mám první příspěvek na téma, co že se mi to podařilo spotřebovat. Letos mám vysoké cíle, takže bych to asi měla zásadně rozjet. Problém je v tom, že mám snad všechny produkty úplně, ale úplně nové. Co s tím? Budoucnost prozatím nechám budoucnosti a radši se podívejme na to, s čím jsem se rozloučila. 


Kondicionér Botanicals: vyhovovala mi struktura i vůně, byl příjemný, dlouho vydržel, voněl jako koliandr a vlasy jsem po něm měla příjemně jemné. 3v1 Covergirl Stay Fabulous makeup, který jsem si přivezla z USA, se stal mým nejoblíbenějším makeupem v dlouhé historii. Perfektně mi seděl odstín, příjemně se s ním pracovalo, vydržel celé pracovní dny. V budoucnu si ho pořídím znovu, jakmile se prohrabu tou domácí zásobou. Clinique Pep-Start hydratační krém je mou stálicí, bez které se neobejde žádná zima. I v těch největších mrazech dodává mé pleti dostatek hydratace a udrží pokožku hedvábnou. Už přes rok chodím pravidelně na gel lak a tak jsem všechny své lakové poklady rozdala. Posledním kouskem byl Star Dust od Rimmelu. No, je uschlý na troud tak jde pápá a řeknu vám, zlatý gel-lak. V zimě jsem si také připomínala svou dávnou lásku k Lash Princess od Essence a musím vám říct, že je pořád tak skvělá, jak si jí pamatuju. Dělá krásné, dlouhé a natočené řasy. Suchý šampon od Batiste ani nemusím zmiňovat, jelikož se ve spotřebovaných produktech objevuje pravidelně každý měsíc, nebo dva. Nedám na něj dopustit. 


Jestli je nějaký produkt od Astrid, který si získal mé srdce, tak je to jednoznačce Beauty Elixir odličovací olej. Nedokážu snad ani spočítat, kolik lahviček jsem již spotřebovala. Je úžasný. Skvěle odličuje jakýkoli makeup, pleť zanechává čistou a hydratovanou. Sprcháče od Adidas se ve spotřebovaných také často objevují a to především tato smooth  varianta s mirkoperličkama. Pěkně voní a ještě trošku oživuje pleť.  Pak se také musím rozloučit s milými rtíkovými pomocníky, kteří jsou již bohužel velmi a velmi přestárlí. Mám tu svůj oblíbený Moisture Stain od Revlonu, mini lesk na rtíky od CourPop a také no name rtěnku od Catrice včetně tekuté tvářenky od Rimmel. Produkty na rty palec nahoru, produkt na tváře palec dolu. 
Veškeré recenze na produkty naleznete na blogu. Ode mne je to dnes vše a doufám, že se příští měsíc sejdeme u větší nadílky. 

Image and video hosting by TinyPic

You Might Also Like

2 úžasných komentářů

  1. Ten Batiste jsem také měla. Přesně stejný druh, akorát v cestovním balení :) a byl fajn, jako všechny druhy téhle značky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)