Elf liquid eyeliner

úterý, srpna 28, 2012

První věcičkou od Elfu, na kterou se dnes podíváme ?jsou jejich tekuté oční linky. 
Vybrala jsem si je v odstínu Copper - krásně zlatavě/hnědé barvičce.

Co slibují: S těmito lehce se nanášejícími tekutými linkami už nepoznáte žádné tahání a drhnutí na očních víčkách. Linky jsou odolné proti rozmazání, mají sytou barvu, vytváří dlouhotrvající dokonalý vzhled. Jemná, přesto pevná, špička štětečku velice snadno vytváří přesnou linku pro vytvoření přirozeného nebo dramatického efektu líčení.


Můj názor: Na těchto linkách oceňuji především precizní aplikátor s opravdu pevnou špičkou - jak slibuje výrobce. Linku vytvoříte opravdu krásnou a přesnou. Co se týče odolnosti proti rozmazání - tu bohužel hodnotit nemůžu - mám glitrovou verzi - třpytky drží na víčku i pod ním, rozmazání se ovšem objeví hned jak vám trošku zaslzí očko. Ona je totiž ta glitrová verze v podstatě hodně třypek  pohromadě spojené jemným gelem. Netuším, jaká je výdrž u "normálních" barviček. Plusem linek je jejich schopnost vrstvit se. Po prvím nanesení máte jemnou linku a postupně můžete dle libosti (opatrně) vrstvit. Je pravdou, že linky vydrží opravdu celý den - ano, postupem času ztrácí svou intenzitu, ale i na sklonku dne je na víčku rozeznáte. 

Závěrem: Osobně mě linky příjemně překvapily - za 39? Kč dělají svou práci dobře. Nemůžu říct, že bych si je zamilovala a nemohla bez nich žít, nicméně jestli hledáte levnou alternativu právě linek, můžete si je bez obav koupit.



You Might Also Like

9 úžasných komentářů

  1. To je škoda, že máš zrovna ty glitrové, mě by celkem zajímalo, jak jsou na tom ty klasické s voděodolností... Zas je mi jasné, že za tu cenu nemůžeme čekat zázraky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím :-)
      a předpokládám, že na tom budou dosti podobně

      Vymazat
    2. Myslím si to samé. Je to lákavé, ale jak se říká, nejsem tak bohatá, abych si kupovala levné věci :-D Ale ony ty věci od Elfu nejsou špatné, mně za tu cenu vždycky potěší :-) Ale slyšela jsem už tolik stížností ohledně vyschlých řasenek a tekutých linek, že do těch asi nepůjdu...

      Vymazat
    3. Mám černé tekuté linky a jedinou chybou, která se s nimi pojí je moje nešikovnost. Mají dobrý aplikátor a nebýt toho, že pokaždé někam spěchám a třese se mi ruka, nosila bych je pořád. Drží nad průměr, nebála bych se jich ;-)

      Vymazat
  2. Ještě nikdy jsem nenapsala komentář, který by nesouvisel s článkem... A teď musím zhřešit : D Koluje Blog Awards a mezi mými oceněnými blogy je i ten tvůj, tak se koukni na odkaz : )
    http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/08/blog-awards.html
    Ale přece jen, abych nebyla úplně mimo, tak musím říct, že jsem jednou zkoušela třpytivé linky od Essence a to byla katastrofa... Třpytky se vůbec nenanášely rovnoměrně, ale jak se jim zachtělo... Narozdíl od nich tyhle linky od Elfu vypadají celkem dobře :)

    OdpovědětVymazat
  3. Za tu cenu.. :) Kdybych se někdy odhodla ke koupi, tak bych je zkusila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám šedé Ash (jsou hodně tmavé) a hnědé. Šedé jsou úžasné, hnědé jakoby málo pigmentované, řídké. Přímo voděodolnost jsem netestovala, ale vydrží celý den, i když se spotím, při největší zátěži se trošičku otisknou na víčko, ale není to nic hrozného. Linky nosím snad při každém líčení (střídám jen se stříbrnými gelovými od Essence) a až dojdou, určitě koupím zase. Jo, a mám je už tak třičtvrtě roku a pořád perfektn malují :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)