Sugarbomb

neděle, srpna 19, 2012

Na Benefiťácké lesky na rty jsem se dlouhou dobu těšila jak malá a jakmile jsem měla příležitost si jeden z nich pořídit, neváhala jsem ani vteřinku a šup s ním do košíku. Dobře, váhala jsem a to dost dlouho, protože barvičky jsou naprosto dokonalé. Jistě moc dobře víte, že lesky mají podobný odstín jako tvářenky a nesou stejné jméno. Já jsem sáhla po sugarbomb, protože jsem poslední dobou naprosto ulítlá na přírodních barvách a nechtěla jsem nic moc výrazného. A jak že mi lesk slouží?


Pochopitelně, jako vždy u recenze na výrobek od Benefitu musím vyzdvihnout naprosto úžasné balení a design dotáhnutý do naprostého konce a nejmenšího detailu. Jediná věc, která mě mrzela je, že na zadní části je nalepený ochraný proužek, abyste si ho některá náhodou nechtěla odnést domů zadarmo :-) což by se u takovéto věci mohlo klidně stát. Chápu výrobce, ale pak je obal celý mastný a ulepený a dá to práci, to lepidélko sundat :-(


První postřehy: Balení obsahuje uctihodných 15 ml produktu. No jen se běžte podívat na lesky, co máte doma. Všechny moje obsahují "pouhých" 5 ml! Expirační doba je mi bohužel záhadou, tu jsem na obalu nikde nenašla, ale v případě tohoto lesku se nebojím, že by byl doma zahrabaný a já ho nestihla používat. Cena je 490 Kč, což ano, je to dražší kategorie, nicméně dostáváte 3x větší objem, tuždíž 3x delší použití a navíc, za to, co se dozvíte níže to stojí. :-)


Lesk je balen v plastové tubičce s plastovým aplikátorem umístěným přímo na belní. Někdo toto balení považuje za nehygienické, nicméně pro mě je to to nejlepší. Vyndáte ho z kabelky, přejedete rtíky a máte hotovo. Aplikátor pochopitelně můžete snadno otřít, je trošku větší, než se zdá a přiměřeně zkosený, tudíž na vaše ústa krásně sedne. Opravdu, s aplikací jsem nikdy neměla nejmenší problémy. Lesk nese přízvysko "mega plush", takže by vám měl zaručit naoko "větší rty".


Sugarbomb je jemně růžovo/červená "přirozená až nahá (na mých rtech)" barvička obsahující jemné třpytivé krystalky s nádhernou ovocnou vůní. Lesk je sice hodně hutný a při první aplikaci mi přišlo, že ho je opravdu až moc, nicméně vůbec nelepí, snadno se nanáší, krásně se leskne. Po nanesení vydrží "v plné polní" dvě hodinky, nicméně pocit hydratovaných, lesknoucích se rtů vám vydrží i dlouho po té. Opravdu, lesk se mnou přežil i posezení v restauraci a i po tom, co jsem si dala pizzu se směle lesknul. V podstatě mi dochází slova, protože tak skvělý lesk jsem až do této doby doma neměla a to jich mám pěknou zásobu. Pryč s L´orealem, Diorem, YSL a bůhví čím. Tohle je to, po čem jsme všechny dlouho toužily!


Jak budu mít příležitost, letím si pro další odstíny a věř te, tahle investice se opravdu vyplatí! Dávám 125/10 a šup šup na nákupy!

You Might Also Like

3 úžasných komentářů

  1. lesk vypadá krásně ale je fakt drahej, pro nepracující studentku :D ale nadruhou stranu ... po tomhle článku cítím že po něm toužím! Raději méně a kvalitní kosmetiky než šunty.

    http://blondies-miau.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, do některých věcí se prostě vyplatí investovat.

      Vymazat
  2. nijak zvlášť jsem po něm netoužila, ale po tvé recenzi bych ho brala hned. :-D Ale odsouvám ho až na úplný konec svého wishlistu. Je ještě spousta jiných věcí, co chci mnohem víc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý milý komentář :-)